English

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم:

تاکنون ۳۷۱ شهید مدافع حرم در قم تشییع و به خاک سپرده شده است

سردار هاشمی گفت:تاکنون 371 شهید مدافع حرم در قم تشییع شده است که از این تعداد 156شهید از تیپ زینبیون ، 201شهید از تیپ فاطمیون و 12شهید شهدای ایرانی مدافع حرم می باشند.

تاکنون 371 شهید مدافع حرم در قم تشییع و به خاک سپرده شده است

به گزارش خبرگزاری موج از قم،‌ مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: تاکنون 371 شهید مدافع حرم در قم تشییع شده است که از این تعداد 156شهید از تیپ زینبیون هستند و 201شهید از تیپ فاطمیون و 12شهید شهدای ایرانی مدافع حرم می باشند.

وی اضافه کرد: دفاع در سوریه دفاع از دین اسلام و ارزشهای اسلامی است، دشمنان تلاش دارند تا اسلام دروغین را با چهره ای وحشتناک که نمایندگانش تروریست های دست پرورده خودشان هستند به دنیا معرفی کنند و مدافعان حرم،‌ در مقابل این چهره دروغین ایستاده اند.

سردار سید جواد هاشمی ادامه داد: مستکبران و مزدورانشان همواره تلاش کرده اند تا علیه اسلام راستین که در مقابل چپاول و ظلم و ستم آنان از ملتهای مظلوم دفاع نموده بایستند،‌آزادی، ‌عدالت،‌ نجات مظلومان،‌ در فرهنگ اسلام است و دشمنان اسلام با این فرهنگ مخالف هستند.   

وی تاکید کرد:  سردمداران زر و زور  با دفاع از تروریست ها چهره واقعی خود را به دنیا و حتی ملتهای خود نشان دادند،‌ دنیا امروز دیگر می داند، شعار حقوق بشر و دفاع از آزادی شعاری بیش نیست و رهبرانشان ملتهای ضعیف را چگونه از داشتن آزادی محروم می سازند و به حقوق آنان تجاوز می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان مسیر شهدای دفاع مقدس هستند، خرمشهر با اراده های راستین و ایمان های استوار و روحیه ایثارگری و شهادت طلبی به پیروزی رسید امروز نیز مدافعان حرم همین مسیر را دنبال می کنند.

هاشمی افزود: امروز مدافعان حرم با ایمان های راسخ و اراده های استوار در برابر دشمنان اسلام ایستاده اند و آنان را به شکست واردار ساخته اند. خونهای پاک شهدا تضمین کننده پیروزی جبهه حق علیه باطل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه