English

شناسایی پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال شناسایی شد.

شناسایی پیکر شهید محسن رستمی پس از ۳۱ سال

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، بهرام دوست پرست با اشاره به شناسایی پیکر شهید محسن رستمی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین  تفحص شده و به وطن بازگشت. شهید محسن رستمی از شهدای مفقودالجسد لشگر ۵۸ ذولفقار است که  سال ۶۵ به عنوان سرباز وظیفه در عملیات کربلای ۶  شرکت کرده و در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید با حضور نماینده کمیته جستجوی مفقودین، جمعی از فرماندهان تیپ ۳۱۶ شهید قهرمان همدان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران به خانواده وی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به اینکه از این شهید معزز دو فرزند به یادگار مانده است ابراز کرد: این شهید معزز متولد ۱۳۳۹ بوده و در حال حاضر نیز تنها مادر وی در قید حیات است.

دوست‌پرست افزود: مراسم وداع با پیکر شهید روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۲۰:۳۰ همزمان با مراسم نخستین سالگرد شهادت جستجوگر نور سردار  علیرضا شمسی پور در حسینیه امام خمینی (ره )همدان برگزار می‌شود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان گفت: مراسم تشییع و خاک‌سپاری این شهید  از سوی کمیته جست‌وجوی مفقودین متعاقبا اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه