English

فرمانده سپاه گنبدکاووس:

مراسم تشییع سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس فردا برگزار می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: مراسم تشییع پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس فردا با حضور مردم و مسئولان در این شهر برگزار می‌شود.

مراسم تشییع سومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی لشکربلوکی صبح امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهید مهدی شکوری اظهار داشت: این شهید بسیجی نخستین‌بار بود که به سوریه اعزام شد و پس از 15 روز دفاع از حریم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس افزود: شهید مهدی شکوری 32 سال سن داشت و دارای 2 فرزند پسر 10 و 5 ساله است که در محله سیدآباد سکونت دارند.

وی تصریح کرد: پیکر این شهید با پرواز دمشق- تهران به تهران منتقل شد و امروز ساعت 10 صبح از تهران به سوی گنبدکاووس منتقل می‌شود که مراسم استقبال ساعت 18 امروز در گلزار شهدای گمنام در کمربندی صیادشیرازی برگزار می‌شود.

لشکربلوکی اظهار داشت: امشب پس از نماز مغرب و عشاء مراسم وداع در مصلی امام جعفر صادق (ع) و فردا ساعت 10 صبح تشییع پیکر این شهید تا مسجد قائمیه و پس از برگزاری نماز در امامزاده یحیی ابن زید (ع) خاکسپاری خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: فردا شب نیز مراسم سومین روز شهادت وی در مصلی برگزار می‌شود و فرمانده سپاه نینوای استان سخنران برنامه خواهند بود.

وی یادآور شد، همه برنامه‌ریزی‌ها برای کنترل ترافیک در روز تشییع و برگزاری مراسم در خور شان و منزلت شهید صورت گرفته است.

عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: شهید مهدی شکوری نخستین شهید بسیجی استان گلستان، سومین شهید مدافع حرم شهرستان و سیزدهمین شهید مدافع استان است.

وی افزود: این شهیدان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی هستند و نیاز است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی به احترام این عزیزان در این مراسمات شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه