استاندار اردبیل خواستار سرمایهگذاری هگتا در گردشگری سلامت و تقویت ناوگان ریلی استان شد
استاندار اردبیل در دیدار با مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، راهکارهای توسعه گردشگری سلامت، جذب سرمایهگذاری و تقویت زیرساختهای حملونقل ریلی استان را مورد بررسی قرار داد.
، مسعود امامی یگانه در این نشست با علیرضا تابش، مدیرعامل هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا)، درباره ظرفیتهای گردشگری استان به ویژه در حوزه گردشگری سلامت گفتوگو کرد.
در این دیدار، سرمایهگذاری هگتا برای اجرای طرح «دهکده سلامت» در استان اردبیل به عنوان یکی از محورهای اصلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیتهای کمنظیر استان در حوزه آبهای گرم معدنی، طبیعتگردی و خدمات درمانی، بر ضرورت جذب سرمایهگذاری برای توسعه زیرساختهای گردشگری سلامت تأکید کرد و از آمادگی مدیریت استان برای حمایت و تسهیل اجرای اینگونه طرحها خبر داد.
امامی یگانه همچنین با اشاره به مالکیت شرکت حملونقل ریلی رجا توسط هلدینگ گردشگری تأمین اجتماعی، موضوع توسعه حملونقل ریلی استان را نیز مطرح کرد و خواستار افزایش ناوگان ریلی و تأمین واگنهای مورد نیاز مسیرهای منتهی به اردبیل شد.
در ادامه این نشست، دو طرف درباره راهکارهای تقویت خدمات راهآهن استان، افزایش ظرفیت جابهجایی مسافران و توسعه همکاریهای مشترک در حوزه حملونقل ریلی تبادل نظر کردند.
بر اساس این گزارش، در پایان این دیدار بر تداوم همکاریهای مشترک میان استانداری اردبیل و هگتا با هدف توسعه زیرساختهای گردشگری، افزایش سرمایهگذاری و ارتقای خدمات حملونقل ریلی استان تأکید شد.
ارسال نظر