English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی این استان شناسایی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی این استان شناسایی شده و اقدامات لازم برای رفع این نیازها انجام خواهد شد.

نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی این استان شناسایی شد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، هاشم علایی از اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف با هدف شناسایی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار کرد: دانش و فناوری یکی از الزامات مهم توسعه صنعت است که با باروری و به‌کارگیری طرح ‌و ایده‌های فناورانه زمینه‌های رشد و شکوفایی تولید و صنعت استان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرآیند فناوری در صنعت با فعالیت‌های پژوهشی ادامه داد: با بهینه کردن سرمایه‌گذاری‌ها، زمینه‌های اقتصاد صنعتی و دانش محور در استان تسهیل می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: واحدهای تولیدی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند، برای بقا در دنیای رقابت امروز مجبور به ارتقای فناوری و تکنولوژی خود هستند که در این راستا حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیازها و مسائل فناورانه واحدهای تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

علایی همچنین از شناسایی و رفع نیازهای فناورانه پنج واحد تولیدی در استان خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها ، بازدیدها و کلینیک‌های کسب و کار، فرصت بهره‌مندی واحدهای تولیدی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و سایر حمایت‌ها را به منظور افزایش دانش و تکنولوژی آنها فراهم کرده است.

وی، حمایت‌های این شرکت از واحدهای تولیدی را در راستای توانمندسازی آنها و ارتقای تولید و اشتغال برشمرد و اظهارامیدواری کرد در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم و حمایت از واحدهای تولیدی شاهد رشد و شکوفایی روزافزون صنعت استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه