English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل:

۲ هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل خارج شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: با تلاش‌های صورت گرفته برای استقلال اقتصادی و خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش این نهاد سال گذشته ۲ هزار خانوار از چرخه حمایتی این نهاد خارج و به مرز خودکفایی و استقلال اقتصادی رسیدند.

۲ هزار خانوار از چرخه حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل خارج شدند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به سیاست و برنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای استقلال مالی خانواده‌های زیرپوشش اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات بانکی اشتغال‌زا و زمینه‌سازی برای اجرای طرح‌های اقتصادی زمینه استقلال مالی خانواده‌ها و رسیدن به مرز خودکفایی آنها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مدت زمان رسیدن به مرز خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات خودکفایی است و در صورتی که درآمد ماهانه خانوار برابر حقوق ماهانه تعیین شده قانون کار باشد، خانوار زیرپوشش به مرز خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد مقدس خارج می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل (ره) زیربنای خودکفایی اقتصادی خانواده‌های زیرپوشش را توانمندسازی فکری و فرهنگی اعلام کرد و افزود: کمیته امداد استان اقدامات لازم در این زمینه را انجام می‌دهد.

حسین‌نژاد گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش از سوی دیگر شاهد استمرار ورودی و پذیرش خانواده‌های جدید در کمیته امداد امام خمینی استان هستیم.

وی تصریح کرد: طرح خودکفایی کمیته امداد امام خمینی در هیچ شرایطی مانع از بهره‌مندی خانواده‌های فقیر و کم‌توان مالی از حمایت‌های این نهاد مقدس نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه