English

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل :

برکات بی‌پایان کمیته امداد از بدو تشکیل تاکنون ادامه دارد

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تشکیل نهاد انقلابی و ارزشمند کمیته امداد در این ۴۵ سال، برکات بی‌پایان و حسنات بیشماری را به همراه داشته است و جشن همدلی و نیکوکاری در آستانه سال جدید نیز در راستای رسیدن به اهداف ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

برکات بی‌پایان کمیته امداد از بدو تشکیل تاکنون ادامه دارد
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل
، علیرضا حسین‌نژاد در آستانه ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد اظهار کرد: این نهاد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) شکل گرفت تا اساس و بنیان این انقلاب را که برگرفته از حضور مستضعفان و پابرهنگان بود، مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهد.
وی آثار پر خیر و برکت این نهال پر سود و ثمر انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: با حمایت و پشتیبانی کمیته امداد، گروه‌های آسیب‌پذیر شناسایی و مورد حمایت قرار گرفتند تا از مناطق شهری و روستایی رفع محرومیت شده و بستر حمایت همه جانبه از نیازمندان و فقرا فراهم آید.
حسین‌نژاد بیان کرد: کمیته امداد بعد از فراز و نشیب‌های مختلف، امروز به عنوان یک نهاد حمایتی صرف محسوب نمی‌شود بلکه در ابعاد مختلف از اشتغال، مسکن و درمان گرفته تا حوزه انسجام تشکل‌ها و نهادها مردمی و مراکزنیکوکاری خیرخواهانه، سعی کرده تا به وظیفه خطیر خود در ایجاد امنیت و آرامش روحی و روانی گروه‌های نیازمند مدد برساند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند انقلاب اسلامی و در آستانه سال نو، در قالب جشن نیکوکاری پویش عید همدلی نیز برگزار می‌شود تا اقشار مختلف مردم و خیران با مشارکت در این جشن بتوانند مساعدت لازم را به خانواده‌های نیازمند انجام دهند.
وی افزود: در سطح استان و در گرامی‌داشت این ایام، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود که در اولین گام برگزاری جشن نیکوکاری و به صدا درآوردن زنگ نمادین نیکوکاری به همراه برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت نقد و غیرنقد پیش بینی شده است.
حسین‌نژاد گفت: تلاش بر این است تا این کمک‌ها و مساعدت مردمی بعد از جمع‌آوری در کوتاه‌ترین زمان و تا شب عید به دست فقرا و محرومان رسیده و دغدغه این خانواده‌ها از لحاظ تامین نیازمندی شب عید مرتفع شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه