English

به دنبال حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک اسرائیل؛

دانشگاهیان اردبیل از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه حمایت کردند

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با تجمع در محوطه این دانشگاه از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

دانشگاهیان اردبیل از تنبیه رژیم صهیونیستی توسط دلاورمردان سپاه حمایت کردند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حجت الاسلام محمدرضا مصلح نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این تجمع اظهار کرد: منفورترین کلمه در تاریخ بشریت کلمه جنگ است که آرامش را از انسان می گیرد و مادران را داغدار می‌کند و خانه ها را فرو می‌ریزد.

وی اضافه کرد: در منطق ما اگر موشکی پرتاب می شود و فریادی بلند می شود در راستای آموزه و حکم قرآن است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز اگر مبارزه می‌کنیم برای رساندن مردم به حق خودشان و به حکم قرآن است و این ملت ایران است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این عزت دست یافته که شب گذشته دعای مظلومان را به درجه استجابت رساند.

حجت الاسلام مصلح نیا خاطرنشان کرد: خوشحالی ما از این است که دیشب مادری ، فرزندی و کودکی زیر خاک دفن نشد و افتخار ما رهروان خمینی و خامنه‌ای این است که شب گذشته بالاتر از موشک و پهپاد را نشان دادیم و آن جرات رزمندگان ما در سایه اسلام است.

این فعال فرهنگی یادآورشد: عملیات دیشب عملیاتی انتقامی نبود، سیلی ملت ایران به خاطر کنسولگری نبود بلکه یک قلق‌گیری کوتاه بود که اگر دشمن از جهالت و لجاجت دست برندارد زیر چکمه‌های رزمندگان جبهه مقاومت له خواهد شد.

حجت الاسلام مصلح نیا یادآورشد: اگر سرداران رشید اسلام سردار سلامی و سردار حاجی زاده فرماندهان زمینی عملیات دیشب بودند، شهید سرافراز اسلام سلیمانی و سایر شهدا هدایتگر آسمانی موشک‌ها و پهپادها بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه