English

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل:

شهروندان اردبیل از مصرف بی‌رویه آب در خانه تکانی آخرسال خودداری کنند

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با توجه با فرارسیدن ایام پایانی سال و شروع خانه تکانی‌ها، شهروندان از مصرف بی‌رویه آب خودداری کنند.

شهروندان اردبیل از مصرف بی‌رویه آب در خانه تکانی آخرسال خودداری کنند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، حمید فضائلی با بیان اینکه در ایام پایانی سال با شروع خانه تکانی‌ها و افزایش مصرف آب در تامین آب با مشکلاتی مواجه می‌شویم، افزود: با توجه به این شرایط در حال حاضر ورودی و خروجی سد یامچی برابر شده و هرچه به سمت روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم خروجی سد از ورودی سد بیشتر و خطر کمبود آب به تهدید جدی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر وقوع خشکسالی‌های مکرر و مداوم و از سوی دیگر افزایش مصرف در بخش‌های مختلف، منابع آب را در معرض خطر قرار داده و لازم است شهروندان با حساسیت بیشتری به موضوع مصرف آب نگاه کنند تا در تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه نشویم.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل بیان کرد: کاهش ذخایر سدها و آب‌های سطحی و زیرزمینی به دنبال کاهش چشمگیر بارش‌ها در سال‌های اخیر، شرایطی ایجاد کرده که همگان باید به کاهش مصرف آب تمرکز و توجه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌های بالای تامین، تصفیه و انتقال آب مصرفی، لازم است شهروندان با کمی احتیاط در مصرف، مانع از هدررفت آب در این ایام شوند.

فضائلی با اشاره به کاهش بارش‌ها در ماه‌های منتهی به پایان سال افزود: با توجه به اینکه در ماه‌های بهمن و اسفند سال جاری بارش‌ها به شکلی چشمگیری کاهش داشته، باید از مصرف بی‌رویه آب پرهیز شود تا در فصل بهار و تابستان با قطعی آب مواجه نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه