English

مدیرعامل آبفای کاشان تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مراکز علمی در حل بحران آب

مدیرعامل آبفای کاشان بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مراکز علمی در حل بحران آب تاکید کرد.

 لزوم بهره‌مندی از ظرفیت مراکز علمی در حل بحران آب
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا اسدی گفت: وقتی بزرگ‌ترین بحران پیش‌روی شهرستان و کشور بحران محیط زیستی و آب است، شایسته است که بیشترین تحقیقات، مقالات و پروژه‌های مراکز علمی و دانشگاهی نیز به این موضوع اختصاص یابد و در واقع دانشگاه‌ها باید در این حوزه به کمک بخش اجرایی بیایند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب کاشان تلاش کرده زمینه‌های لازم برای حمایت از پروژه‌های مرتبط با حوزه آب و فاضلاب را فراهم کند و حتی گاهی در این موضوع پا را از چارچوب‌ وظایف سازمانی خود فراتر نهاده و در سطح کلان‌تر از منطقه به پژوهش پرداخته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانشگاه‌های ما ظرفیت لازم برای ارائه طرح‌های ملی در حوزه آب و فاضلاب را دارند و شرکت آبفای کاشان نیز از هر پژوهشی در این حوزه استقبال می‌کند.

اسدی افزود: با وجود کمیته تحقیقات در شرکت آبفای کاشان، تلاش شده ارتباط این شرکت با مجموعه علمی شهرستان به صورت مستمر برقرار باشد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه‌های لازم برای ارتباط با سایر دانشگاه‌های معتبر کشور نیز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کاشان تصریح کرد: تلاش شده پروژه‌های آبفا مسئله‌محور و در راستای حل مشکلات موجود باشد و خوشبختانه در این حوزه نیز گام‌های موثری برداشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه