English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:

مرحله دوم طرح کالا برگ از ۱۷ اسفندماه اجرا می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به استقبال شهروندان از مرحله نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی گفت: مرحله دوم این طرح که از ۱۷ بهمن‌ برای مدت سه ماه آغاز شده است، از فردا (پنجشنبه ۱۷ اسفندماه) برای خانواده‌های مشمول طرح قابل استفاده خواهد بود.

مرحله دوم طرح کالا برگ از ۱۷ اسفندماه اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، بهروز رحیم‌زاده گفت: این طرح در راستای حمایت مضاعف از خانوارهای مشمول دهک‌های یکم تا هفتم درآمدی و تقویت سبد غذایی آنها از سوی دولت سیزدهم اجرایی و برای تسهیل خرید مردم، زمینه اتصال چهار هزار فروشگاه در نقاط مختلف استان اردبیل به این طرح فراهم شده است.

وی با اشاره به مهلت این مرحله تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: الزامی وجود ندارد که خانوارهای مشمول طرح همه خرید خود را به صورت یک‌جا انجام دهند و بلکه می‌توانند در دوره‌ای حدود یک ماهه‌ پس از شارژ حساب سرپرستان خانوار، نسبت به خرید ۱۱ قلم کالای مورد نظر از فروشگاه‌های طرف قرارداد اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: خانوارهای یارانه‌بگیر در این مرحله نیز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال اعتبار به ازای هر نفر برای خرید کالاهای اساسی دریافت می‌کنند و سرپرستان خانوار برای اطلاع از میزان اعتبار باقی‌مانده کالابرگ خود می‌توانند کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری نمایند.

وی یادآور شد: دولت سبد معیشتی شامل ۱۱ قلم کالا را با میزانی مشخص تعریف و قیمت‌گذاری کرده است که این کالاها در یک سال گذشته به طور طبیعی همراه با تورم افزایش قیمت داشتند و از این رو تفاوت قیمت آنها را دولت تا سقف ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر نفر یارانه پرداخت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه