English

فروش بیش‌از ۱۹۱ میلیارد تومان کالا در مرحله اول طرح فجرانه در استان مرکزی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی جزئیات میزان استقبال مردم استان از مرحله اول طرح فجرانه را اعلام کرد.

فروش بیش‌از ۱۹۱ میلیارد تومان کالا در مرحله اول طرح فجرانه در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، جمشید امیدی ظهر امروز در ستاد استانی طرح کالابرگ الکترونیک با اشاره به اجرای طرح فجرانه اظهار کرد: طرح فجرانه طی سه مرحله از ۱۷ بهمن تا ۱۶ اسفند آغاز و از ۱۷ اسفند تا ۱۶ فروردین و از ۱۷ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دهک‌های اول تا هفتم مشمول این طرح می‌شوند، بیان کرد: در استان مرکزی ۳۶۱ هزار و ۱۴۵ خانوار با جمعیتی معادل یک میلیون و ۷ هزار و 334 نفر مشمول این طرح می‌شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: در مرحله اول این طرح از مجموع این میزان اعتبار، ۱۹۱ میلیارد و ۸۳۴ میلیون تومان در مدت ۲۸ روز خرید از ۱۱ قلم کالای اساسی توسط مردم صورت گرفته است معادل ۸۴ درصد مشمولین می باشد.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته بیشترین فروش فجرانه قبل از ۲۲ بهمن ماه بود، که دلیل آن عدم اطلاع رسانی درست توسط فروشگاه داران مبنی بر پایان اعتبار طرح تا ۲۲ بهمن ماه بود که موجب تشکیل صف در برخی فروشگاه‌ها شد، این در حالی است فرصت خرید برای مدت یک ماه می باشد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه قبل از اجرای طرح فجرانه، و در طرح فروش کالابرگ الکترونیک تنها یک هزار و ۵۰۰ فروشگاه مجهز به سوئیچ بودند، گفت: با کلید خوردن این طرح تعداد فروشگاه‌های مجهز شده به ۳ هزار و ۱۵۱ مورد افزایش یافت.

امیدی با تاکید بر اینکه طرح فجرانه هیچ ارتباطی به یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی ندارد، خاطرنشان کرد: چنانچه خانوارها ظرف مدت یک ماه از زمان تأمین اعتبار خریدی انجام ندهند، اعتبار ماه مورد نظر آنها سوخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه