English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

دستگاههای اجرایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر برنامه‌ریزی کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام در سه سطح خود و کارکنان، جامعه هدف و عموم مردم برنامه‌ریزی کنند و فضاسازی محیطی، تولید محتوا و اخبار امید بخش جدی گرفته شود.

 دستگاههای اجرایی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آستانه دهه فجر برنامه‌ریزی کنند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، رضا قاسمیان در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار کرد: در دنیا انقلاب‌های متنوعی رخ داده و همه حالت "ترمیدور" یا انفجار و سپس سردی آتشفشان را تجربه می‌کنند و دشمن خیال می‌کند انقلاب اسلامی نیز دچار این پدیده می‌شود در حالی که دهه فجر ما در واقع شروع شور و شوق دوباره برای جشن‌های انقلاب اسلامی و تازه شدن بهار انقلاب است.

وی افزود: صیرورت (تغییر) انقلاب به معنی لحظه به لحظه تازه شدن آن مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این نیز از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان است و دهه فجر انقلاب اسلامی از نظر دیگر، پله‌های نزدیک شدن به انتخابات ۱۱ اسفند ماه است وشور و شوق جشن‌ها، احساس مسئولیت در انتخابات را نیز تقویت می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از مسئولان همه دستگاه‌های اداری عضو ستاد دهه فجر خواست به آموزش و پرورش در برنامه‌های دهه فجر کمک کنند و به حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی بیش از پیش بها بدهند.

وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز اردبیل هم باید اسناد و تصاویر مربوط به تاریخ انقلاب در اردبیل و شهرستان‌های این استان را در اختیار رسانه‌های دیگر قرار دهد تا تولید محتوا بکنند.

حجت‌الاسلام حسن باقری ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: از ۱۲ تا ۲۲ بهمن یوم‌الله است اما اغلب به ۲۲ بهمن به عنوان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توجه می‌کنیم و از ۱۲ بهمن به عنوان سرآغاز نهضت انقلاب غفلت می‌ورزیم و لازم است ۱۲ بهمن نیز با برنامه‌های مناسب جشن گرفته شود.

وی ادامه داد: نورافشانی شب ۲۲ بهمن مورد تاکید است و از هنرهای مختلف برای جشن باشکوه دهه فجر باید استفاده شود و برنامه‌های روز ۲۲ بهمن به عنوان روز ملی پیروزی انقلاب اسلامی، با شعار مشارکت پر شور و آینده روشن تدارک دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه