English

مدیر کل صمت استان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در استان اردبیل

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل از اجرای طرح نظارتی اصناف ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا در استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، مسعود ایرانی روز سه‌شنبه در این زمینه به برگزاری گشت‌ مشترک با دستگاه‌های اجرایی مربوطه در طرح نظارتی ویژه بازار شب یلدا اشاره کرد و گفت: بازرسان این اداره‌کل همراه با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ضمن حضور در بازار میوه و تره‌بار بر روند عرضه میوه شب یلدا نظارت و آنها را پایش می‌کنند.

وی افزود: واحدهای صنفی که دارای پروانه کسب معتبر و حلقه آخر رساندن کالا به دست مصرف‌کنندگان هستند، باید اجناس را بر اساس سود متعارفی که در قانون نظام صنفی پیش‌بینی شده و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اجازه داده است، به خریداران عرضه کنند.

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با وجود اینکه نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها در خصوص نصب برچسب قیمت، ارائه فاکتور خرید و فروش واحدهای صنفی بر اساس سود مصوب در طول ایام سال انجام می‌شود، در آستانه شب یلدا نیز به‌طور ویژه تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در دستور کار است.

وی با اشاره به فعالیت بازرسان از ۲۰ آذر اضافه کرد: بازرسان اداره‌ کل صنعت ، معدن و تجارت بر آجیل‌فروشان و واحدهای صنفی فروش خشکبار، شیرینی، قصابی‌ها، مرغ‌فروشان، میوه‌فروشان و سایر مراکز عرضه مایحتاج مردم نظارت می‌کنند.

ایرانی عنوان کرد: شهروندان برای سرعت‌بخشی در رسیدگی به تخلف‌های احتمالی بازار شب یلدا و سایر تخلف‌های اقتصادی می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ارتباطی یکپارچه پاسخگویی ۱۲۴ یا با مراجعه حضوری به اداره‌کل صمت در مرکز استان و اداره‌های شهرستانی اعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه