English

معاون نظارت و بازرسی صمت اصفهان خبرداد؛

آغاز طرح نظارت بر بازار نوروز در اصفهان

معاون نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت استان اصفهان از آغاز طرح نظارت بر بازار نوروز با حضورتیم های سازماندهی شده در استان اصفهان خبرداد.

آغاز طرح نظارت بر بازار نوروز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اکبر عادلمرام با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز  اظهار داشت: طرح تشدید نظارت بر بازار نوروز در استان اصفهان  از هشتم اسفندماه آغاز شد و تا چهارم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی افزود:  تیم های نظارتی برای اجرای این طرح، حضور دارند که این اکیپ های دو نفره در دو نوبت صبح و عصر در بازار حضور دارند و بازرسی ها به صورت تخصصی انجام می‌شود.

این مقام مسئول گفت:همچنین در اجرای این طرح نیروهایی از اداره کل غله و بازرگانی استان ، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف حضور دارند.

معاون نظارت و بازرسی صمت اصفهان  تصریح کرد: اولویت بازرسی‌ها با کالاهای اساسی است که در این ایام مصرف می‌شود البته برخی از اصناف خدماتی هستند که همگی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

عادلمرام  با بیان اینکه در اجرای این نظارت‌ها سه طرح اجرا می‌شود، گفت: یکی از طرح‌ها، نظارت بر سالن‌های غذاخوری، هتل‌ها و سایر مکان‌ها برای پذیرایی از مسافران نورزی است، طرح دیگر نظارت بر اقلام ویژه ایام نوروز و یک طرح هم نظارت بر کالاهای ویژه ماه رمضان است.

معاون نظارت و بازرسی صمت اصفهان  بیان کرد: تشدید نظارت‌ها تا پایان اجرای طرح ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه و... به‌شدت برخورد می‌شود و هم استانی می‌توانند تخلفات را با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت اصفهان  اطلاع‌ دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی