English

مهدی حیدری خبر داد:

برگزاری دوره های نجات غریق برای محیط بانان اردبیل

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: دوره های نجات غریق برای محیط بانان استان اردبیل برگزار می شود.

برگزاری دوره های نجات غریق برای محیط بانان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مهدی حیدری ، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست و جمعی از محیط بانان استان گفت: آموزش نیروهای محیط بانی در حوزه پیشگیری از غرق شدگی به دلیل حضور فعال محیط بانان در عرصه های طبیعی، می تواند به نجات جان انسان ها منجر شود.

وی با تاکید بر اهمیت تعامل فدراسیون نجات غریق و غواصی با سازمان ها و ادارات مختلف گفت: استان اردبیل عرصه های آبی متنوعی دارد و اگر نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در زمینه نجات غریق آموزش های لازم را دریافت کنند می توانند سفیران نجات فدراسیون باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به وجود 46 تالاب در استان اردبیل گفت: علاوه بر آن عرصه های آبی دیگری مانند رودخانه ها نیز وجود دارند که باعث شده است نیمی از ماموریت های یگان حفاظت محیط زیست در حوزه آبی و تالابی انجام پذیرد.

حسن قاسم پور می گوید: در همین راستا دوره های آموزشی محیط بانان در پیشگیری از غرق شدگی با حضور تیم آموزشی نجات غریق استان اردبیل برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از اجرای برنامه های زیست محیطی توسط فدراسیون، بر حمایت و حفاظت از محیط زیست به عنوان همیاران محیط زیست توسط ناجیان غریق فدراسیون تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه