English

صدیف بدری خبر داد:

ضرورت احداث مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تامین آب شرب مرکز اردبیل ضرورت دارد مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل احداث گردد.

ضرورت احداث مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صدیف بدری ، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه احداث آبگیرهای شرب و خط دوم انتقال آب از سد یامچی تا تصفیه خانه آب شرب اردبیل با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب شهر اردبیل در دراز مدت باید فکر اساسی شود گفت: برای تامین آب شرب مرکز اردبیل ضرورت دارد مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل احداث گردد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی ضمن ابراز رضایت از روند اجرای پروژه توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: از مسئولین آب و فاضلاب کشور تامین آب شرب مطمئن برای شهر اردبیل را پیگیر خواهیم شد.

جبرائیل رمضانی، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این بازدید گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت طرح آبرسانی به اردبیل و مسائل و مشکلات و چالش های پیش روی تامین آب برای این شهر ارائه داد و خواستار تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های آبرسانی برای شهر اردبیل شد.

حسن کروبیان، نماینده مجری طرح آبرسانی اردبیل نیز در این بازدید گفت: طرح آبرسانی اردبیل با هدف تامین آب شرب شهر اردبیل، سرعین و روستاهای همجوار با نیاز آبی ۲۴۰۰ لیتر در ثانیه برای افق ۱۴۲۵ در حال اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه