English

حجت‌الاسلام علی شیرازی:

اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و پیش بینی افول جریان استکبار و صهیونیسم هر روز به واقعیت نزدیکتر می‌شود.

اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت‌الاسلام علی شیرازی ، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که امروز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس اردبیل سخنرانی می کرد، گفت: چند سال قبل مردم فلسطین با دست خالی علیه صهیونیست‌های غاصب مبارزه می‌کردند، اما امروز غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران و درایت فرماندهان مبارزی همچون شهید سپهبد سردار سلیمانی مسلح شده و کرانه غربی نیز در حال مسلح شدن است.

وی افزود: دشمنان ساکن در سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌دانند که حکومت غاصب آنها دوامی ندارد و به همین علت در داخل سرزمین‌های اشغالی، گروه‌های شبه نظامی برای دفاع از خود شکل داده‌اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به گذشت هفت سال از پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص نابودی رژیم اسرائیل تا ۲۵ سال آینده اظهار کرد: ۱۸ سال از زمان پیش‌بینی رهبر انقلاب باقی مانده ولی امروز اتاق‌های فکر رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند که زمان سقوط زودتر از این تاریخ خواهد بود.

حجت‌الاسلام شیرازی با هشدار به سران کشورهای مسلمان که دلگرم به حمایت آمریکا و رژیم اسرائیل هستند، گفت: سرنوشت کشورهای افغانستان و اوکراین را ببینید و عبرت بگیرید و دُم خود را به دُم رژیم اسرائیل در حال افول و سقوط گره نزنید.

وی تاکید کرد: مدافعان دروغین حقوق بشر بدانند که سقوط رژیم غاصب اسرائیل حتمی است و همه کسانی که در آواره شدن ملت مظلوم فلسطین سهیم بودند، بدانند که ملت فلسطین سرزمین اشغال شده خود را پس خواهد گرفت.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین شکست پیاپی رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه را مقدمه شکست نهایی این مولود جهان استکباری دانست و اضافه کرد: امروز به برکت حمایت جمهوری اسلامی ایران مردم فلسطین در غزه موشک می سازد و صهیونیست‌ها دیگر خواب آرام ندارند و نخواهند داشت.

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و توان موشکی خود آنقدر قدرتمند است که بتواند با موشک‌های نقطه زن خود کاخ سران این رژیم غاصب را با خاک یکسان کند.

وی همچنین افزود: امروز برای نابودی رژیم غاصب اسرائیل تنها قدرت حزب‌الله لبنان و تنها اقتدار ملت رشید فلسطین در غزه کافی است.

سخنران روز قدس شهر اردبیل حضور امروز مردم ایران در راهپیمایی روز قدس را به معنای شکست تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم در حمایت از آرمان‌های فلسطین و اسلام دانست و اظهار کرد: این حضور مردم در راهپیمایی روز قدس شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کرد و به یاری خدا، در جنگ اقتصادی نیز آنها را شکست خواهیم داد.

حجت‌الاسلام شیرازی اضافه کرد: در نظم نوین جهانی که هم اکنون در حال شکل گیری است، جمهوری اسلامی سهمی اساسی خواهد داشت و اسرائیل سهمی نخواهد داشت و به همین علت، کشورهای منطقه اگر بقای خود را می خواهند، باید از دشمنان اسلام دوری کنند.

وی با اشاره به غصب بیش از ۹۷ درصد سرزمین فلسطین توسط اشغالگران صهیونیست گفت: هدف جهان استکباری نابودی اسلام و اضمحلال کشورهای اسلامی بود و به همین علت همه کشورهای غربی از شکل گیری رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اسلامی حمایت کردند.

سخنران روز قدس شهر اردبیل انقلاب اسلامی ایران را موجب شکل‌گیری محور مقاومت در برابر این زیاده‌خواهی و دسیسه دشمنان اسلام دانست و افزود: حمایت جدی از آرمان فلسطین با دایر شدن نخستین سفارت کشور فلسطین در تهران در اوایل انقلاب و نیز اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در اوایل انقلاب توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

حجت الاسلام شیرازی اعلام مناسبت روز قدس و برپایی همه ساله راهپیمایی در سرتاسر جهان در این روز را حرکتی علیه سلطه صهیونیست‌ها و  استکبار جهانی عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام، نظام آنها را بر هم ریخت و به طور یقین شکست آنها نیز، اثر بعدی حضور مردم در این راهپیمایی خواهد بود.

مردم شهر اردبیل در این راهپیمایی باشکوه که در مسیر ایستگاه سرعین تا میدان مصلی در مرکز شهر اردبیل برگزار شد، با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا"، انزجار خود را از اشغالگران قدس نشان دادند.

مردم مومن و روزه‌دار اردبیل همچنین با سر دادن شعار "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست"، "هانسی گروهون بئله مولاسی وار، شیعه لرون حضرت عباسی وار"، "فریاد اهل یقین، مرگ بر اسرائیل"، "خروش ملت ما، مرگ بر اسرائیل" و "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی