English

آیت الله محمدرضا ناصری؛

دستاورد روز قدس برای مردم فلسطین، امید آفرینی است

امام جمعه یزد با اشاره به دستاوردهای راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس در دل مردم فلسطین امید و شجاعت ایجاد کرد.

دستاورد روز قدس برای مردم فلسطین، امید آفرینی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد با گرامیداشت روز قدس اظهار داشت: اهمیت برگزاری راهپیمایی روز قدس به اندازه ای است که استکبار جهانی به ویژه صهیونیست‌ها از یک ماه قبل همه زمینه‌ها را مهیا و همه موانع را ایجاد می کنند تا در راهپیمایی اختلال ایجاد کرده و اجازه ندهند صدای مردم ایران و فلسطین به گوش مردم آزاده جهان برسد.

وی عنوان کرد: مسئله روز قدس کم کم جهانی شده و مردم آزاده کشورهای دنیا نیز متوجه مظلومیت مردم فلسطین شده اند.

ناصری ادامه داد: فایده حرکت جهانی روز قدس این بود که همه دنیا متوجه سفاکی صهیونیست‌ها شدند و راهپیمایی روز قدس اجازه نداد که مسئله فلسطین فراموش شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: راهپیمایی روز قدس به فلسطین عظمت داد زیرا برای خدا و رضای خدا و خدمت به بندگان خدا بود و نیت پاک الهی داشت و به همین دلیل در دنیا سر و صدا کرد.

ناصری با اشاره به نیت خدایی امام خمینی(ره) برای تعیین روز قدس اظهار داشت: امام در مسئله فلسطین سیاسی بازی نکرد بلکه حرکت او برای نجات بندگان خدا بود و این حرکت را به عنوان یک مسلمان دغدغه‌مند و نه به عنوان یک رجل سیاسی آغاز کرد به همین دلیل نیز از زمانی که فلسطینی‌ها راهپیمایی روز قدس را شروع کردند، هر سال اهمیت و معنویت این راهپیمایی بیشتر شد.

امام جمعه یزد یادآور شد: مردم ایران حتی در شرایط سخت حاکم بر کشور، در دوران جنگ و بمباران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و به همین دلیل نیز امروز روز قدس جهانی شده و همه مردم آزاده سراسر جهان، متوجه این روز و مظلومیت مردم فلسطین شده‌اند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس سبب شد ترس و وحشت از صهیونیست‌ها ریخته شود و هیمنه ای که اسرائیل ایجاد کرده بود تا خود را بزرگ جلوه دهد، شکست و در شرایطی که همه اسرائیل را ضربه ناپذیر می دانستند و از گنبد آهنین آن می ترسیدند، راهپیمایی روز قدس باعث شد مردم بیدار شوند و این بیداری وحشت و ترس را از دل فلسطینی‌ها دور کرد و سبب شد آنها حق خود را با شجاعت مطالبه کنند.

ناصری ادامه داد: صهیونیست‌ها طی چند دهه گذشته نتوانسته‌اند حمله موثری به فلسطینی ها داشته باشند و در سه جنگی که اتفاق افتاد، گروه های مقاومت فلسطینی پیشرفت کردند و اینها از برکات راهپیمایی روز قدس است.

وی بیان کرد: مردم فلسطین امروز زنده و بیدار و شجاع هستند و این در شرایطی است که رسانه های بیگانه تمام دنیا چشمان خود را به جنایاتی که در فلسطین رخ می دهد بسته اند و در مقابل کودک کشی ها و جنایات صهیونیست‌ها اعتراض می کنند اما زمانی که فلسطینی با سنگ از خود دفاع می کند آن را پررنگ می کنند.

ناصری ادامه داد: حرکات، حمایت‌ها و مشاوره های افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، در مردم فلسطین بیداری ایجاد کرد و این بیداری به آنها صبوری، ایستادگی و شجاعت و ارتباط با خدا آموخت و صهیونیست‌ها دیگر جرات نمی کنند مانند گذشته به فلسطین هجمه کنند.

وی با اشاره به دستاوردهایی راهپیمایی بیان کرد: راهپیمایی های روز قدس، بیداری فلسطین و انشالله پیروزی آنها را به دنبال داشته زیرا این راهپیمایی ها در دل آنها امید ایجاد کرده و به آنها در برابر صهیونیست ها شجاعت بخشیده و امیدواریم باز هم شاهد مقاومت مردم فلسطین تا پیروزی نهایی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه