English

محمد اهلی خبر داد:

واگذاری ۶۶ هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته، 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در سطح استان واگذار شده است.

واگذاری 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمد اهلی ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال گذشته، 66 هکتار زمین صنعتی به سرمایه گذاران واگذار شد که این حجم از واگذاری ها در قالب 89 قرارداد حق بهره برداری زمین با متقاضیان بوده است.

وی افزود: شهرک های صنعتی نقش و جایگاه بسیار مهمی در جذب و حضور سرمایه گذاران و همچنین توسعه صنعت استان اردبیل دارد که نمونه بارز آن، حجم عظیم سرمایه گذاری های انجام شده در شهرک های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: از میان 20 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان، در 16 شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری وجود دارد و عملیات آماده سازی در 3 ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

اهلی می گوید: تلاش می شود با تامین اعتبارات و ایجاد زیرساخت های لازم، میزان سرمایه گذاری ها در استان اردبیل افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود زمین در شهرک های صنعتی اشاره کرد و گفت: از بابت واگذاری زمین صنعتی در مضیقه بسیار شدیدی قرار داریم چونکه در اکثر شهرک ها و نواحی صنعتی استان، زمین قابل واگذاری یا به اتمام رسیده و یا در شرف اتمام است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل، ایجاد و تملک اراضی ملی و مناسب در کنار تخصیص اعتبارات است.

اهلی تامین زمین در مرکز استان را از موارد بسیار مهم و ضروری حال حاضر توسعه صنعت استان برشمرد و گفت: به علت اتمام و کمبود زمین صنعتی در مرکز استان، این شرکت و مسئولان ارشد استان به طور ویژه پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم از طریق مساعدت و همکاری هرچه بیشتر سازمان ها و دستگاه های دولتی، نیاز سرمایه گذاران به اراضی صنعتی در استان را تامین کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه