English

رضا قاسمیان:

غرفه کتابخانه تخصصی در نمایشگاه‌های اردبیل ایجاد شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: غرفه کتابخانه تخصصی در نمایشگاه‌های اردبیل برای ارائه کتاب‌های تخصصی متناسب با موضوع نمایشگاه ایجاد شود.

غرفه کتابخانه تخصصی در نمایشگاه‌های اردبیل ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا قاسمیان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تاکید بر مسئولیت خطیر مدیران کتابخانه‌های عمومی استان در راستای برنامه ریزی برای ارتقاء سطح دانش و بینش مردم استان گفت: باید برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری برای افزایش میانگین سرانه مطالعه استان طراحی و اجرا شود و در این راستا خود را مسئول توسعه مبنایی و زیربنایی استان بدانیم.

وی استفاده از تمام ظرفیت ها برای ترغیب و تشویق مردم به مطالعه و بهره مندی از آثار کتاب یادآور شد و افزود: از این پس هر نمایشگاهی که در استان اردبیل تشکیل شود باید یک غرفه مستقل برای ایجاد فروشگاه تخصصی کتاب‌های مرتبط با موضوع نمایشگاه اختصاص داده شود تا دستاورد توسعه‌ای نمایشگاه‌ها برای استان افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: توسعه و پیشرفت بر پایه آگاهی و دانایی عموم مردم شکل می‌گیرد و توسعه و پیشرفت استان اردبیل با میزان سرانه مطالعه یکایک افراد جامعه نسبت مستقیم دارد.

قاسمیان با اشاره به اینکه در استان‌های دارای میزان سرانه مطالعه پایین، بیکاری نیز افزایش را نشان می دهد گفت: مطالعه، توان تحلیل، ابتکار و خلاقیت افراد را تقویت می‌کند و احتمال وقوع کارآفرینی را نیز افزایش می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه