English

رضا قاسمیان:

موفقیت آموزش و پرورش نیازمند همکاری مکمل همه دستگاه‌هاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف نیازمند حمایت و پشتیبانی تمام نهادها و دستگاه‌ها بوده است.

موفقیت آموزش و پرورش نیازمند همکاری مکمل همه دستگاه‌هاست

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا قاسمیان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: برای اینکه هیچ دانش‌آموزی از چرخه تعلیم و تربیت خارج نشود باید نگاه دوراندیشانه و ارزش‌مدارانه به یکایک دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی افزود: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف وابسته به این است که دیگر نهادها و دستگاه‌ها، این نهاد گسترده را حمایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش های معلمان و مربیان در ایام سخت کرونا گفت: نباید به وضع موجود قانع باشیم بلکه برای رسیدن به اهداف مطلوب باید برنامه‌های ابتکاری، خلاقانه و هنرمندانه طراحی و اجرا کرد.

قاسمیان در پایان بر ارتباط مستمر و کیفی مدیران آموزش و پرورش با بدنه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: نیروهای یک سازمان به شرطی با اهداف آن سازمان، همراه خواهند بود که نگرش‌ها، تحلیل‌ها و رویکردهای سازمان متبوع خود را به طور مرتب و مستمر دریافت کرده باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی