English

بهلول تکلوی:

مشکل کمبود نیروی انسانی دامپزشکی اردبیل مرتفع می شود

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبار، مشکل کمبود نیروی انسانی دامپزشکی با عقد قرارداد 36 ماهه طرح نیروی انسانی مرتفع می شود.

مشکل کمبود نیروی انسانی دامپزشکی اردبیل مرتفع می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهلول تکلوی ، مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل به مشکلات و تنگناهای دامپزشکی در حوزه کمبود اعتبارات و نیروی انسانی اشاره و خواستار مساعدت و حمایت مالی در تامین اعتبار لازم به منظور جذب نیرو در قالب طرح و قرارداد نیروی انسانی 36 ماهه با رده های مختلف دانش آموختگان دامپزشکی برای پیشبرد اهداف و خدمات دامپزشکی در جامعه شد.

وی گفت: ماهیت کار دامپزشکی طوری است که تعطیل بردار نبوده و انجام برنامه های پیشگیری از بیماریهای دام و طیور در قالب برنامه های منظم و زمانبندی شده واکسیناسیون به جلو می رود و اگر در این راستا کوتاهی شود با طغیان بیماریهای مختلف دامی مواجه می شویم و نمونه آنرا در اپیدمی بیماری تب برفکی در سالهای گذشته و همچنین شیوع گسترده بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سالهای 85 و 86 در کل کشور تجربه کردیم.

مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل در عین حال ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پیشگیرانه  دامپزشکی در منطقه و حجم کاری و گستره فعالیت های آن افزود: بعلت کمبود نیروی انسانی و عدم جایگزینی افراد حتی در شرایط ویژه و حساس کرونا پرسنل دامپزشکی در محل کار حاضر بوده و خدمات رسانی به دامداران، روستائیان و عشایرمنطقه  بدون کوچکترین وقفه ای انجام شد.

تکلوی می گوید: نظارتهای بهداشتی دامپزشکی از مزرعه تا سر سفره غذایی به طور مستمر در جریان است و ماحصل آن تامین امنیت و تضمین سلامت مواد غذایی و افزایش اعتماد عمومی جامعه است.

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه فعالیت های دامپزشکی استان حمایت های خود را از طرح های اجرایی دامپزشکی اعلام و برای کمک به تامین اعتبارات با همکاری بین بخشی دستگاههای مرتبط قول مساعد داد و بر پیگیری آن تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه