English

سید حامد عاملی:

راه اندازی سالن طبقاتی ورزشگاه تختی و خانه جودو در اردبیل

استاندار اردبیل گفت: سالن طبقاتی ورزشگاه تختی و خانه جودو با تامین اعتبار 8 میلیارد تومان در اردبیل راه اندازی می شود.

راه اندازی سالن طبقاتی ورزشگاه تختی و خانه جودو در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در دیدار با میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودوی کشور گفت: از محل سفر رییس جمهور به استان طی چند روز آینده مبلغ ۸میلیارد تومان بابت تکمیل سالن طبقاتی ورزش های رزمی و خانه جودو که در مجموعه ورزشگاه تختی واقع است به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان واریز می شود.

وی افزود: استان اردبیل ظرفیت بسیاری در زمینه ورزش های رزمی و جودو دارد و ظرفیت، امکانات و‌ زیر ساخت های ورزشی استان برای برگزاری اردوی مشترک تیم های ملی جودو با کشورهای همسایه باید بازسازی و تجهیز شود و استان اردبیل دارای نیروی انسانی پویا و خلاق، آمادگی برگزاری چنین اردوها را دارد.

استاندار اردبیل گفت: با تزریق منابع مورد نظر، ورزش و جوانان استان جهت تکمیل سالن جودوی شهرستان اردبیل هرچه سریع تر اقدامات لازم را انجام دهد تا این مجموعه در سال ۱۴۰۱ مورد بهره برداری قرار گیرد.

در این دیدار میر اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز برای برگزاری مسابقات ورزشی جودو در استان و کمک به تجهیز سالن ها قول مساعد داد و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان برای پیگیری و بازسازی سالن تمرینی استادیوم تختی اعلام آمادگی کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه