English

علی قهرمان طالع خبر داد:

دستگیری عامل تبلیغ و فروش مجازی دارو‌های غیرمجاز در اردبیل

رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: شخصی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش دارو‌های غیرمجاز می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری عامل تبلیغ و فروش مجازی دارو‌های غیرمجاز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سرهنگ علی قهرمان طالع ، رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: طی مراجعه نماینده حقوقی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل و اعلام اینکه شخص یا اشخاصی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز می‌کنند، موضوع در دستور کار افسران سایبری قرار گرفت.

وی افزود: افسر پلیس فتا بلافاصله با تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات دیجیتال و با توجه به اظهارات شاکی، اقدامات اولیه را انجام و با استفاده از شیوه‌های فنی و پلیسی صاحب صفحه را در اردبیل شناسایی کرد.

رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی و حساسیت سلامت عمومی جامعه، بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی متهم شناسایی‌شده که در فضای مجازی از طریق صفحات و کانال‌های متعدد و شماره تماس‌های مختلف اقدام به این کار می‌کرد به همراه تجهیزات فنی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ قهرمان طالع تصریح کرد: کاربران فضای سایبری مدنظر داشته باشند که سلامتی خود و خانواده‌شان را با اعتماد به تبلیغات فریبنده سودجویان در فضای مجازی به خطر نیندازند و کالاهای درمانی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های آنلاین دارای مجوز تهیه نمایند.

وی گفت: خانواده‌ها در صورت نیاز به راهنمایی و یا گزارش صفحات غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها می‌توانند اخبار خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه