English

رضا راضی‌زاده:

۱۸۰ هزار فرصت شغلی در طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود

معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت کشور گفت: امسال طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بنیاد برکت کشور همچون سال گذشته با اجرای طرح‌‌ها و پروژه‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در مناطق محروم سطح کشور ۱۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

۱۸۰ هزار فرصت شغلی در طرح‌های اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا راضی‌زاده معاون بنیاد برکت کشور در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های بنیاد برکت ورود قوی به عرصه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، ارتقای سطح زندگی، ایجاد امکانات در مناطق محروم، اشتغال‌زایی و توسعه کسب و کارهای مختلف است که در این راستا تلاش جدی صورت می‌گیرد.

وی از ایجاد ۱۲۰ هزار فرصت شغلی در کشور خبر داد و افزود: بنیاد برکت کشور در سال گذشته با اجرای ۴۰ هزار طرح‌ اشتغال‌زایی و تولیدی در مناطق محروم سطح کشور ۱۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.

راضی‌زاده با اشاره به اقدامات بنیاد برکت در مناطق محروم کشور تصریح کرد: برنامه‌های بنیاد برکت در حال حاضر در ۵۵۰ شهرستان و ۸ هزار روستای کشور که در ۳۱ استان قرار دارند به خوبی در حال اجرا است و نتایج بسیار ارزشمندی تاکنون به دنبال داشته است.

معاون توسعه کارآفرینی بنیاد برکت کشور با تاکید بر برنامه ریزی برای ایجاد اشتغال براس جوانان بیان کرد: امسال طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته بنیاد برکت کشور همچون سال گذشته با اجرای طرح‌‌ها و پروژه‌های اشتغال‌زایی و تولیدی در مناطق محروم سطح کشور ۱۸۰ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.

وی افزایش اقلام ضروری در کشور را ضروری دانست و اظهار کرد: امسال در راستای عمل به ابلاغیات ستاد فرمان امام خمینی(ره) به بنیاد برکت در تلاش هستیم با افزایش طرح‌های تولیدی در حوزه‌های مختلف ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان در تحقق شعار جهش تولید نیز نقش ویژه‌ای داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه