English

علی حسن‌زاده:

طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در ۴۱ مسجد اردبیل اجرا می‌شود

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه(س) استان اردبیل گفت: در حال حاضر استان اردبیل به عنوان پایلوت اجرای طرح مساجد طراز انقلاب در سطح کشور انتخاب شده است و بنابراین طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در 41 مسجد اردبیل اجرا می‌شود.

طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در 41 مسجد اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حسن‌زاده مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه(س) استان اردبیل شامگاه امروز در جلسه برنامه ریزی طرح مساجد طراز انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان پایلوت طرح مسجد طراز انقلاب اسلامی در سطح کشور انتخاب شده است که باید برای اجرای آن با هماهنگی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف در مناطقی از استان اردبیل خبر داد و افزود: در مناطق مختلف استان اردبیل قالب این طرح برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های عبادی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، اجتماعی و سیاسی با محوریت و میزبانی مساجد برگزار خواهد شد.

حسن‌زاده با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب این طرح در استان اردبیل تصریح کرد: ستاد عالی طرح "مسجد طراز انقلاب اسلامی" در استان اردبیل به ریاست آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تشکیل می‌شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت فاطمه(س) استان اردبیل در ادامه بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که مساجد برای رفع مسائل و مشکلات مردم و محلات دارند باید به آن مهم توجه جدی شود که این طرح در این موضوع بسیار با اهمیت خواهد بود.

وی با اشاره توسعه فرهنگی جامعه اظهار کرد: هم‌اکنون توسعه فرهنگی جامعه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز مبنی بر اهمیت جایگاه و کارکردهای مساجد ضروری است و باید در این راستا تلاش جدی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه