English

حسین دشتی خبرداد:

توزیع ۲۷ هزار بسته بهداشتی با مشارکت خیران در مناطق محروم

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل گفت: بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام نیز تا کنون بیش از ۲۷ هزار بسته بهداشتی و سبد کالایی با مشارکت خیران در مناطق محروم توزیع شده است.

توزیع  ۲۷ هزار بسته بهداشتی با مشارکت خیران در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل گفت:بین خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام نیز تا کنون بیش از ۲۷ هزار بسته بهداشتی و سبد کالایی با مشارکت خیران در مناطق محروم توزیع شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا مددکاران اردبیلی در تلاش بودند تا در توسعه شاخص‌های بهداشتی مددجویان اقدامات آموزشی و زیربنایی لازم را انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام استان اردبیل با بیان اینکه تولید ماسک‌های بهداشتی یک بار مصرف نیز در برخی از کارگاه‌های مددجویان کمیته امداد اردبیل در حال انجام است، افزود: این کارگاه‌ها همچنان فعال بوده و به تأمین ماسک و لوازم ضروری بهداشتی و ضروری مورد نیاز با توجه به شیوع کرونا ویروس اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه خیران اردبیلی بسته‌های بهداشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان نیز در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع کردند، افزود: ۱۱۵ مددکار نیز از طریق انجام تماس‌های تلفنی و ارائه آموزش‌های از راه دور به خانوارهای تحت حمایت توصیه‌های مورد نیاز در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ارائه می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه