English

ارژنگ عزیزی:

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل برطرف می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل برطرف می شود.

مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل برطرف می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ارژنگ عزیزی معاون استاندار اردبیل اظهار داشت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل که در حدود 50 درصد برآورد شده مربوط به بانک‌های عامل است و بدون شک همکاری بانک‌های عامل در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: متاسفانه واحدهای تولیدی استان در حال حاضر مشکلات بسیار زیادی از جمله تامین سرمایه در گردش، تقسیط بدهی،تعیین تکلیف معوقات و مالیات‌ها دارند که باید در راستای حل این مشکلات برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم در این زمینه به شکل موفق عمل کرده و شاهد احیای واحدهای راکد استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر 32 واحد راکد فعال شده در سطح استان داریم که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته تا پایان سال تعداد این واحدها به 100 مورد می‌رسد و واحدهای فعال شده به صورت عمده مربوط به حوزه کشاورزی و صنعت است.

عزیزی تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم‌بهره با بازپرداخت مناسب و قابل قبول به واحدهای تولیدی استان نیز جزو موارد مهمی است که امیدواریم بتوانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها زمینه و بستر لازم را برای فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه‌فعال فراهم کرده و شاهد توسعه استان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی بیان کرد: بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان نیز به عنوان یک امر مهم و حائز اهمیت مطرح بوده و درصدد هستیم در این زمینه با همکاری بانک‌های عامل و دستگاه‌های مربوطه نجات‌بخش واحدهای نیمه‌فعال در استان باشیم و مشکلات صنعتی و تولیدی استان را در کم‌ترین زمان ممکن رفع و رجوع کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه