English

رضا شیرین زاده:

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل کمترین میزان تخلفات را دارد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد و به فعالیت 59 شرکت مسافربری به صورت مداوم نظارت می شود.

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل کمترین میزان تخلفات را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: از این میزان مسافر 431 هزارو 436 نفر توسط اتوبوس،98هزارو652 نفر مسافر با مینی بوس و 330هزارو724 نفر مسافر توسط ناوگان عمومی سواری به شهرهای مختلف جابجا شده اند.

وی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان اردبیل کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد تصریح کرد:به فعالیت 59 شرکت مسافربری به صورت مداوم نظارت می شود.

شیرین زاده تعداد ناوگان عمومی مسافری استان اردبیل را هزارو 180 دستگاه بیان کرد و افزود:از این میزان 571 دستگاه سواری،368 دستگاه اتوبوس و 241 دستگاه نیز مینی بوس است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هموطنان عزیز و مسافران محترم می توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت های مسافربری از طریق سامانه های 1000141، شهراه و با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه شکایت های واصله در کمترین زمان در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می شود تصریح کرد:درجهت رفاه حال مسافران درقالب طرح تابستانی نظارت ویژه ای به قیمت بلیط ها ، کنترل فنی ناوگان عمومی،ارائه مناسب خدمات در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی ، زمان دقیق حرکت اتوبوس ها و هم چنین سیستم سرمایشی آنها بطور مرتب انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه