English

امیرحسین آل اسحاق:

ترویج ازدواج آسان خط مقدمی برای مقابله با جنگ نرم است

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش گفت: ترویج ازدواج آسان خط مقدمی برای مقابله با جنگ نرم است و واقعا کار بزرگی است که اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با مشارکت و همکاری خیران در پیش گرفته است که قطعا موفقیت های بزرگی را نیز به دنبال خواهد داشت.

ترویج ازدواج آسان خط مقدمی برای مقابله با جنگ نرم است

 امیرحسین آل اسحاق مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل، مجموعه ورزش و جوانان استان اردبیل را بسیار موفق دانست و اظهار داشت: مجموعه ورزش و جوانان استان اردبیل در عرصه‌های مدیریتی بسیار موفق بوده و فعالیت‌ها و اقدامات مسئولان اداره کل و رزش و جوانان استان اردبیل هم در حوزه ورزش و هم در حوزه جوانان قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه ورود اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به بحث ازدواج جوانان کار بسیار شایسته‌ای است افزود: ورود اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به بحث ازدواج جوانان کار بسیار شایسته‌ای است علاوه بر اینکه کار خیر است خاصیت دیگر هم با عنوان ضروریت مسئله ترویج ازدواج آسان در میان کشور را دارد.

* باید برای ترویج ازدواج آسان در میان جوانان تلاش کنیم

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش با اشاره به اینکه باید برای ترویج ازدواج آسان در میان جوانان تلاش کنیم تصریح کرد: امروزه آینده کشور ما فارغ از تمامی مسائل دیگر به تدوام نسل سالم و تحکیم خانواده‌ها بستگی دارد که کلید حل این مشکلات نیز ازدواج جوانان است و ما نیز باید برای ترویج ازدواج آسان در میان جوانان تلاش کنیم.

آل اسحاق  تلاش برای ترویج ازدواج آسان در جامعه را جهاد عنوان و اظهار کرد: در حال حاضر امر مقدس ترویج ازدواج آسان در جامعه علاوه‌بر اینکه کار خیر و صدقه‌ای است جهادی دیگر نیز است چراکه خیران ازدواج با ترویج فرهنگ ازدواج آسان به نوعی در مقابل تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه به کشور ما مقابله می‌کنند.

وی با بیان اینکه ترویج ازدواج آسان خط مقدمی برای مقابله با جنگ نرم است گفت: ترویج ازدواج آسان خط مقدمی برای مقابله با جنگ نرم است و واقعا کار بزرگی است که اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با مشارکت و همکاری خیران در پیش گرفته است که قطعا موفقیت‌های بزرگی را نیز به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش افزود: باتوجه به اهمیت این موضوعات باید در کنار ترویج فرهنگ ازدواج آسان به بحث مشاوره ازدواج آسان نیز در سطح وارد شویم.

* طول سال های اخیر نرخ ازدواج در کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کاهش یافته است

وی با اشاره به دلایل کاهش نرخ ازدواج در طول سال‌های اخیر اظهار کرد: در طول سال های اخیر نرخ ازدواج در کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کاهش یافته است که وجود این میزان در بین اقشار پردرآمد جامعه نشان دهنده دلیل فرهنگی کاهش میزان ازدواج است.

مدیر کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش با بیان اینکه دولت و مجلس دست به دست هم داده‌اند و برای حل مشکلات اقتصادی جوانان تلاش می‌کنند افزود: همواره دولت با ارائه خدمات و تسهیلات فراوان در امر ازدواج به جوانان کمک کرده است و امروز نیز ما باید برای حل مشکلات فرهنگی ازدواج تلاش کنیم چراکه با حل شدن مشکلات حوزه فرهنگی مشکلات اقتصادی با کمک خداوند و با تدبیر و تلاش مسئولان حل شدنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه