English

با این ۷ روش، اقامت کشور فرانسه را کاملاً قانونی و اصولی اخذ کنید!

از جمله کشورهای اروپایی ایده‌آل برای سرمایه گذاری و تحصیل، فرانسه است که کیفیت زندگی در آن بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با روش‌های مختلفی اقامت دائم و یا کوتاه مدت آن را دریافت کنید.

با این ۷ روش، اقامت کشور فرانسه را کاملاً قانونی و اصولی اخذ کنید!

به گزارش خبرگزاری موج، از جمله کشورهای اروپایی ایده‌آل برای سرمایه گذاری و تحصیل، فرانسه است که کیفیت زندگی در آن بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با روش‌های مختلفی اقامت دائم و یا کوتاه مدت آن را دریافت کنید. برای ورود به کشور فرانسه، ۸ روش کلی وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش‌های مهاجرت به فرانسه

روش‌های مختلفی برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد که هرکدام شرایط و مزایای مختص به خود را دارند. دانستن روش‌های مختلف مهاجرت به فرانسه می‌تواند در به دست آوردن اطلاعات برای افرادی که قصد اخذ تابعیت فرانسه را دارند، مفید باشد. با توجه به شرایطی که دارید باید روش مناسبی برای مهاجرت انتخاب کنید و برای ویزای فرانسه اقدام کنید.

۱- مهاجرت سرمایه‌گذاری به فرانسه:

کشور فرانسه شرایط اخذ اقامت دائم با ویزای سرمایه‌گذاری را ممکن کرده است. سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه یک روش آسان و در دسترس است. خرید ملک در فرانسه با داشتن سرمایه مناسب به سادگی امکان‌پذیر است.

برای خرید خانه در فرانسه لازم است که بالای ۱۸ سال سن داشته باشید. برای اخذ اقامت فرانسه از طریق املاک و مستغلات، لازم است که ارزش ملک خریداری‌شده در فرانسه حداقل ۷۰۰۰۰ یورو باشد.

روش دیگر سرمایه‌گذاری در فرانسه، ثبت شرکت است. سرمایه لازم برای ثبت شرکت در فرانسه می‌تواند بسته به نوع آن متفاوت باشد. برای ثبت شرکت با عنوان سهامی عام لازم است که حدود ۳۷۰۰۰ یورو در نظر گرفته شود. برای ثبت شرکت سهامی خاص مقدار ۲۳۰۰۰ یورو لازم خواهد بود.

۲- مهاجرت تحصیلی به فرانسه:

تحصیل در فرانسه رایگان است. بدون مدرک زبان امکان تحصیل در فرانسه وجود دارد. از طریق ثبت‌نام در دوره‌های زبان فرانسه، امکان اخذ اقامت فرانسه وجود دارد.

با اخذ اقامت فرانسه امکان ورود به کشورهای حوزه شینگن را دارید. علاوه بر نکاتی که گفته شد، بهتر است بدانید که دولت فرانسه به دانشجوهای خارجی بورسیه‌های متنوع، محل اسکان و سبد معیشتی اعطا می‌کند.

۳- مهاجرت کاری به فرانسه:

مهاجرت کاری یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به فرانسه است. اگر صلاحیت حرفه‌ای به علاوه یک پیشنهاد رسمی و پذیرش شغلی داشته باشید، بلوکارت را دریافت خواهید کرد! در این شرایط خانواده شما می‌توانند شما را همراهی کنند.

اگر ۳۳ ماه در فرانسه کار کنید، می‌توانید درخواست اقامت دائم فرانسه را بدهید. اگر به زبان فرانسوی مسلط هستید، می‌توانید پس از ۲۱ ماه درخواست اقامت دائم کنید.

۴- مهاجرت از طریق ازدواج فرانسه:

مهاجرت به فرانسه از طریق ازدواج امکان‌پذیر است. با ازدواج با یک فرد فرانسوی یا کسی که مقیم این کشور است، می‌توانید اقامت فرانسه را به دست آوردید. برای مهاجرت به کشور فرانسه از طریق ازدواج، لازم است که ازدواج شما رسمی باشد.

همچنین ضروری است که وضعیت مالی حداقل یکی از طرفین ازدواج برای شروع زندگی مطلوب باشد و مدارک خود را جهت اثبات تمکن مالی ارائه کند. بهتر است بدانید که هرگز نمی‌توانید به بهانه مهاجرت به فرانسه دست به ازدواج‌های سوری بزنید.

مهاجرت از طریق تولد در فرانسه

۵- مهاجرت از طریق تولد در فرانسه:

مهاجرت به فرانسه از طریق تولد دارای شرایط خاصی است. برای دریافت اقامت فرانسه از راه تولد باید حداقل یکی از والدین تابعیت فرانسه را داشته باشند. اگر فرزند از پدر و مادر غیر فرانسوی متولد شود، برای دریافت تابعیت فرانسه، باید فرد به ۱۸ سالگی رسیده باشد و از ۱۱ سالگی به مدت ۵ سال در کشور فرانسه زندگی کرده باشد. عموماً این رویه ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.

اگر شخص در ۱۶ سالگی درخواست اقامت فرانسه داده باشد، در صورتی که تابعیت والدین مربوط به کشورهایی باشد که قبلاً تحت حمایت فرانسه بوده‌اند و همچنین فرزند پیش از ۱ ژانویه ۱۹۹۴ در فرانسه متولد شده باشد، تبعه فرانسه خواهد بود.

۶- مهاجرت به فرانسه از طریق همراه:

اگر با همراهی یکی از اعضای خانواده، وارد کشور فرانسه می‌شوید، باید ویزای همراه فرانسه دریافت کنید. با داشتن ویزای همراهی، فرد می‌تواند حداکثر تا یک سال در فرانسه اقامت کند. فرد می‌تواند پس از اتمام زمان ویزای همراهی، بدون نیاز به بازگشت به ایران ویزای خود را برای یک سال دیگر در فرانسه تمدید نماید.

وی برای تمدید ویزای خود باید به اداره پرفکتور (préfecture) در فرانسه مراجعه کند. دارنده­ ویزای همراه فرانسه تا ۵ سال می­‌تواند ویزای همراهی خود را تمدید کند.

۷- مهاجرت شرایط خاص فرانسه:

مهاجرت به فرانسه از طریق کارآفرینی نیاز به حضور همیشگی شما در این کشور ندارد. شما نیاز به مهارت‌های زبانی نخواهید داشت. برای اینکار در ابتدا باید ثبت شرکت صورت پذیرد و افرادی با تعداد مشخص در شرکت شروع به فعالیت نمایند.

می‌توانید خودتان رییس باشید و یا فرد دیگری رییس شرکت شما محسوب شود. در هر صورت بستر کارآفرینی در فرانسه به سادگی فراهم شده است. این روش در ابتدا در وضعیت غیر سودگرانه برای شما خواهد بود اما پس از دو دوره گردش می‌توانید به اقامت دائم این کشور و درآمدزایی خوب فکر نمایید.

پاسپورت فرانسه:

با اخذ اقامت فرانسه برای بازه زمانی کوتاه، نمی‌توان پاسپورت این کشور را دریافت کرد. برای اخذ پاسپورت فرانسه، لازم است که شما تابعیت این کشور را اخذ کنید. معمولا بعد از پنج سال زندگی در فرانسه می‌توانید برای دریافت تابعیت و سپس پاسپورت فرانسه درخواست دهید.

ارزش پاسپورت فرانسه به این صورت است که دارندگان گذرنامه فرانسوی می‌توانند درمجموع به ۱۸۸ کشور جهان بدون ویزا یا از طریق ویزای هنگام ورود یا ویزای الکترونیکی وارد شوند. پاسپورت فرانسه دارای رتبه ششم در جهان است. روش‌های اخذ پاسپورت فرانسه متنوع هستند و معمولا شامل شش روش کلی تحصیل، سرمایه‌گذاری، تمکن مالی، کار، ازدواج، تولد و پناهندگی هستند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطلب جالب را نیز مشاهده کنید: الزام شرکت در آزمون ارزیابی برای دانشجویان خارج از کشور

برای اخذ پاسپورت فرانسوی به شناسنامه یا اثبات تابعیت فرانسه نیاز دارید. در صورت نداشتن شناسنامه فرانسوی، عکس و داده‌های بیومتریک لازم است. معمولا بعد از پنج سال زندگی در فرانسه، می‌توان تابعیت این کشور را دریافت کرد. با اخذ تابعیت فرانسه می‌توانید پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

شرایط مناسب تحصیل رایگان در کشور فرانسه، حضور دانشگاه های برتر در فرانسه و اخذ ویزای تحصیلی فرانسه در کمترین زمان، این کشور را به مقصد محبوبی برای متقاضیان تبدیل کرده است. شما می‌توانید از طریق روش‌های معرفی شده وارد کشور فرانسه شده و اقامت دایم این کشور را اخذ کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه