English

آکور «Art De Vivre» فرانسوی را به قاهره می‌آورد

آکور «Art De Vivre» فرانسوی را به قاهره می‌آورد و این گروه بار دیگر در مصر املاک لوکس جدیدی که در سال 2026 افتتاح خواهد کرد.

آکور «Art De Vivre» فرانسوی را به قاهره می‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج، آکور «Art De Vivre» فرانسوی را به قاهره می‌آورد و این گروه بار دیگر در مصر املاک لوکس جدیدی که در سال 2026 افتتاح خواهد کرد. Accor، یک گروه هتل‌داری پیشرو در جهان است که بیش از 420 هتل در سراسر هند، خاورمیانه، آفریقا و ترکیه دارد. به نقل از اخبار هتل علی بابا  این مجموعه با امضای قرارداد Sofitel Cairo New Capital Hotel & Residences، پرچم‌دار گروه که برند سوفیتل در مصر را تقویت می‌کند، ردپای لوکس خود را در مصر گسترش می‌دهد.

ملک جدید قرار است در قلب پایتخت اداری جدید (NAC) قاهره واقع شود. شهری که هتل، واحد مسکونی، سرگرمی، تجاری، فروشگاه و نهادهای دولتی از جمله کاخ ریاست جمهوری، پارلمان، کابینه، دادگاه عالی، کلیه وزارتخانه‌های مصر و سفارتخانه‌های مختلف خارجی را در خود جای می‌دهد.

این ملک دو برج و یک سکو را معرفی می‌کند که برج اول 200 کلید و 280 اقامتگاه یک تا چهار اتاقه دارد. برج دوم هم شامل دفاتر اداری و فضاهای تجاری است.

این گروه با هلدینگEdge ، توسعه‌دهنده املاک مصری که توسط مجموعه ال بروج مصر (Al Borouj Misr Developments) و المشاریق عربستان صعودی (Al Mashariq KSA) به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک در سال 2018 ایجاد شد، همکاری می‌کند.

حازم الشریف، مدیرعامل هلدینگ Edge می‌گوید: «هلدینگ توسعه شهری Edge اولین و بزرگترین سرمایه‌گذاری تجاری مصر و عربستان است که در پایتخت اداری جدید قرار گرفته است. این هلدینگ 20 سال تجربه توانسته است دو پروژه پررونق را با حمایت مصر انجام دهد. هر پروژه طراحی زیبایی‌شناختی مختص خود را دارد و یک سبک زندگی هوشمند را در جامعه‌ای بی‌رقیب ارائه می‌دهد که تیمی اختصاصی مدیریت جامعه هلدینگ Edge  از آن حمایت می‌کنند.

هلدینگ Edge  مطمئن است که با ارائه دو پروژه به NAC می‌تواند نیازها و خواسته‌های مشتریان را با محوطه OIA و برج‌های OIA برآورده کند. برج‌های OIA، برج‌های دوقلوی 30 طبقه‌ای شرقی و غربی منحصربه‌فردی هستند که طبق استانداردهای کیفی بین‌المللی طراح شده و مناظری و چشم‌اندازی قابل توجه دارند.

این ساختمان در موقعیتی ایده‌آل از پایتخت اداری جدید ساخته شده است و ترکیبی از تجربه‌های اقامتی و توسعه یکپارچه کاربری‌های متنوع را ارائه می‌کند. بنابراین جامعه‌ای ویژه را در 100507 مترمربع با خدمات کامل تجاری، مسکونی، پزشکی، هتل، هتل‌های مبله و مجهز، مناظر و فضای سبز گسترده و مشرف به رودخانه سبز، شکل می‌دهد.

این ملک از نظر استراتژیک در مرکز NAC قرار گرفته و پارک‌های مختلف، یک فرودگاه بین‌المللی، موسسات آموزشی، امکانات پزشکی و 20 آسمان خراش، از جمله بلندترین برج آفریقا را در اطراف خود دارد. همچنین به جاده‌های اصلی که از شمال به جنوب و امتداد دارند، دسترسی راحتی را فراهم می‌کند و NAC را به بقیه قاهره متصل کرده است.

مارک ویلیس، مدیرعامل آکور هند، خاورمیانه، آفریقا و ترکیه می‌گوید: «این یک نقطه عطف کلیدی دیگر برای ما در مصر است. ما بسیار مفتخریم که مجموعه لوکس خود را در قاهره، به ویژه در پایتخت اداری جدید (NAC)، از طریق برند سافیتل گسترش می‌دهیم. این مجموعه می‌تواند ماهیت مقصد را با Art de Vivre فرانسوی ترکیب کند و در عین حال تجربه‌هایی شیک برای مهمانان ما رقم بزند.»

پیش‌بینی می‌شود که Sofitel Cairo New Capital Hotel & Residences پس از افتتاح، انتظارات مهمانان و مسافرانی را که به دنبال یک مکان راحت در NAC با پیشنهادات مجلل هستند و یا برای اقامت طولانی مدت در اقامتگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند، برآورده کند. همچنین، این ملک پنج مکان برای غذا و نوشیدنی، فضای ملاقات وسیع و مناطق تفریحی بزرگی دارد.

آکور در حال حاضر 34 ملک (9,399 کلید) در مصر را اداره می‌کند و 34 ملک دیگر (9,951 کلید) در حال راه‌اندازی است.

منبع: هتل علی بابا

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه