English

بهترین کابل افشانی که می‌توانید بخرید

بهترین کابل افشانی که می‌توانید بخرید شامل کالایی با کیفیت بالا از برند برتر است.

بهترین کابل افشانی که می‌توانید بخرید

به گزارش خبرگزاری موج، بهترین کابل افشان کاملا متناسب با نیاز شما خریداری شده است و می‌تواند موارد مختلفی را پشتیبانی کند. سیم و کابل افشان دارای‌هادی از جنس مس آنیل شده هستند و دارای عایق از جنس پی وی سی است. زمانی بهترین کابل افشان خریداری می‌شوند که با شناخت کافی ویژگی‌های مدل‌های مختلف را شناسایی نمایید و به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید و کابل افشان اورجینال تهیه نمایید. کابل افشان اورجینال از جمله کابل‌هایی است که مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تهیه و تولید شده است و با کیفیت است. کابل افشان انواع مختلف دارد و از جمله می‌توان به کابل افشان انعطاف پذیر سبک، کابل انعطاف پذیر و کابل قدرت، کابل افشان مفتولی  اشاره نمود. نام دیگر کابل افشان کابل یا سیم نرم است. ولتاژ قابل پشتیبانی توسط این کابل بین 300 تا 500 ولت است.

کاربرد کابل افشان

کابل افشان از جمله کابل‌هایی است که بسیار نرم بوده و در فاصله‌های کوتاه و کوتاه‌تر قابل استفاده است و در مواردی که فاصله مسافت طولانی است از آن استفاده نمی‌شود. همچنین از این کابل برای کابل پمپ شناور چاه عمیق استفاده می‌شود. برای پمپ‌های آب حتما باید از کابل افشان استفاده نمود. با توجه به اینکه کابل افشان به دو صورت تخت و گرد تهیه و تولید می‌شود، دارای کاربردهای مخصوص با ساختار خود هستند. از کابل افشان گرد در سیستم‌های توزیع برق ساختمان استفاده می‌شود؛ چرا که دارای انعطاف پذیری مناسب است و در قسمت‌هایی که دارای زاویه است به خوبی خم می‌شود.

همچنین در موتورها و سایر تجهیزاتی که دارای محفظه کوچک هستند به دلیل افزایش حجم قابل استفاده نمی‌باشد. از کابل افشان تخت در مواردی که نیاز به اشغال فضای کم دارند استفاده می‌شود؛ که از آن‌ها می‌توان به کنترل آسانسور و کابل جرثقیل و بالابرها و سیستم‌های نقاله اشاره نمود. در کابل تخت افشان‌هادی از جنس مس و عایق از جنس پی وی سی است. رایج‌ترین سایزهای این کابل به صورت  0.5*2، 0.75*2، 1.5*4، 2.5*4، 4*4، 6*4، 10*4، 16*4، 1.5*8، 2.5*8، 1.5*12، 2.5*12، 1.5*16 و 0.75*24 است.

 

برترین برند کابل افشان  -->  سیم و کابل کسری

برند سیم و کابل کسری یکی از برترین برندهای سیم و کابل موجود در بازار است. برای تهیه و خرید انواع سیم و کابل این برند می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. این برند در سال 89 فعالیت خود را در سمنان آغاز نمود و انواع سیم و کابل برق مانند: کابل شیلد دار، کابل مفتولی و کابل تخت، کابل افشان، کابل ابزار دقیق و غیره را تهیه و تولید نمود. این شرکت محصولات خود را مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی تهیه و تولید می‌کند و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

 یکی از عوامل موثر بر قیمت سیم و کابل کسری نرخ تورم است. به همین دلیل می‌توان گفت قیمت سیم و کابل دچار نوسان می‌شود. لذا برای استعلام قیمت دقیق و به روز می‌توانید به فروشگاه گویا کابل مراجعه کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید. یکی از پر فروش‌ترین مدل کابل‌های کسری، کابل افشان است که به صورت تخت، گرد و با سایز 16 * 0.75 تا 3 * 95 +50 موجود می‌باشد. این کابل‌ها از بهترین متریال موجود ساخته شده‌اند و دارای کیفیت و دوام طولانی می‌باشند. تعداد رشته‌ها در این کابل مطابق با استانداردهای مشخص شده است و از میزان انعطاف پذیری بالا برخوردار است. برای تهیه و خرید و دریافت مشاوره قبل از خرید با کارشناسان ما در گویا کابل تماس بگیرید.

استانداردهایی که هر کابل افشان باید داشته باشد!!

 کابل‌های مورد استفاده در صنایع مختلف باید دارای استانداردهای لازم باشند. این استانداردها به صورت زیر می‌باشد:

IEC 60050/DIN VDE 0289: شامل تعاریف کابل و سیم‌های استاندارد است.  

IEC 60446/DIN VDE 0293: شامل استانداردهای شناسایی هسته کابل‌های انعطاف پذیر با ولتاژ 1000 ولت است.

IEC 60228/DIN VDE 0295: شامل استانداردهای هادی کابل و سیم‌های انعطاف پذیر است.

IEC 60227/DIN VDE 281: شامل استاندارهای کابل‌های روکش دار با ولتاژ 450-550 ولت است.

IEC 60245/ DIN VDE 282: شامل استانداردهای کابل‌های عایق شده با لاستیک است.

IEC 60502/ DIN VDE 273: شامل استانداردهای کابل‌های توزیع است.

IEC 60811/ DIN VDE 0473: شامل استاندارهای مواد عایق و کلاف‌های الکتریکی است.

روش شناسایی استاندارد بودن کابل و سیم‌ها

با دقت کردن به نکاتی خاص می‌توان سیم و کابل‌های استاندارد را از نوع تقلبی آن‌ها تشخیص داد. این نکات عبارتنداز:

روی بدنه سیم و کابل باید ارم ISIIR حک شده باشد.

برای اطمینان از تقلبی نبودن جنس سیم انتهای آن را لخت می‌کنند.

اگر ضخامت روکش سیم کمتر از حالت طبیعی باشد، شکستگی ایجاد می‌شود.

وزن کابل خریداری شده از برند و شرکت‌های جدید با وزن کابل‌های خریداری شده از شرکت‌های قدیمی و مرغوب مقایسه می‌شود.

اگر ضخامت روکش از حالت طبیعی و استاندارد بیشتر باشد، سطح مقطع سیم و کابل کمتر از حالت طبیعی می‌شود.

 

 

خرید از فروشگاه گویا کابل

برای تهیه و خرید انواع سیم و کابل افشان به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید. این فروشگاه‌ها انواع مختلف سیم و کابل افشان را با قیمت مناسب و به صورت اصل ارائه می‌دهند. گویا کابل یکی از برترین فروشگاه‌های ارائه دهنده سیم و کابل است. با کمک این فروشگاه می‌توانید انواع مختلف کابل افشان را تهیه کنید. از جمله مزایای خرید از فروشگاه گویا کابل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ابعاد و‌اندازه متنوع سیم و کابل
  • مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی
  • دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • دارای بودن محصولاتی کاملا اصل و اورجینال

هنگام تهیه و خرید انواع سیم و کابل از فروشگاه گویا کابل به نکات زیر توجه نمایید:

  • نیاز سنجی: اولین اقدام قبل از خرید سیم و کابل افشان نیازسنجی محیط کار است. با کمک نیاز سنجی، نوع کابل افشان مورد نیاز و نحوه نصب و پیاده سازی به سادگی مشخص می‌شود.
  • نوع‌هادی و عایق: در ساختار کابل افشان نوع‌هادی و جنس عایق در نمونه‌های مختلف، متفاوت است. به همین دلیل سعی کنید قبل از خرید انواع کابل ابتدا جنس‌هادی و جنس عایق را مشخص نمایید.
  • قیمت: با توجه به اینکه قیمت سیم و کابل ثابت نیست و دچار نوسان قیمت می شود، برای استعلام قیمت دقیق و به‌روز تماس بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه