English

همه چیز راجع به استروبینگ مو که باید بدانید

از زمان‌های قدیم یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای ایجاد تنوع در چهره، رنگ کردن موها بوده است.

همه چیز راجع به استروبینگ مو که باید بدانید

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از پیشنهادهای جذاب برای ایجاد تنوع در چهره، رنگ کردن موهاست. اما در رنگ کردن مو باید به چند نکته دقت کرد تا نتیجه کار عالی از آب دربیاید. مثلا باید بدانید چه رنگی برای پوستتان مناسب است و چه تکنیک رنگی روی موهای شما می‌تواند خودنمایی زیبایی داشته باشد چون این روزها تنوع رنگ مو، هم از لحاظ تکنیک اجرا و هم از لحاظ رنگ بسیار بالاست. پس به خاطر داشته باشید قبل از مراجعه به سالن‌های زیبایی، در اینترنت انواع تکنیک‌های رنگ کردن مو را بررسی کنید و ببینید کدام یک از آن‌ها به چهره شما جذابیتی متفاوتی می‌بخشد. در این مقاله قصد داریم یکی از جدیدترین تکنیک‌های رنگ کردن مو به نام استروبینگ مو را برایتان توضیح دهیم. اگر دوست دارید با جدیدترین تکنیک در دنیای رنگ مو آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

استروبینگ مو چیست؟

از زمان‌های قدیم یکی از پرطرفدارترین راه‌ها برای ایجاد تنوع در چهره، رنگ کردن موها بوده است. در زمان‌های گذشته خبری از تنوع رنگ مو به شکل امروزی نبوده و فقط می‌توانستند از بین موادی مانند حنا، وسمه، سدر، قهوه و … یکی را انتخاب کنند و با آن به رنگ کردن موها بپردازند. اما امروزه تنوع رنگ مو بسیار بالا رفته و شما می‌توانید هر رنگی که دوست دارید از قهوه‌ای و طلایی گرفته تا صورتی و آبی را روی موهای خود پیاده کنید. علاوه بر تنوع در رنگ مو، تکنیک‌های مختلفی هم مثل هایلایت، بالیاژ، سامبره، استروبینگ و … برای رنگ کردن موها وجود دارد که هر کدام جذابیت خاص خودشان را دارند.

همانطور که می‌دانید یکی از محبوب ترین مدل‌های رنگ کردن مو، هایلایت است. هایلایت کردن مو همان رنگ کردن غیریکنواخت موی سر می‌باشد که باعث هرچه بیشتر طبیعی شدن رنگ مو می‌شود. چون موی یکدست رنگ شده جلوه زیبا و طبیعی ندارد. برای انجام هایلایت روی موها روش‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام زیبایی خاصی به موها می‌بخشند.

در میان تکنیک‌های اجرای رنگ مو بصورت هایلایت، استروبینگ یکی از جدیدترین تکنیک‌هاست که با ایجاد سایه روشن در موها سعی می‌کند نقاط خوش‌فرم صورت را برجسته کند. همچنین این سایه روشن‌ها در تکنیک استروبینگ مو می‌توانند موهای شما را سالم، پرپشت و براق نشان دهند. در این تکنیک هایلایت کردن، به جای توزیع سلیقه‌ای هایلایت‌ها روی موی سر، آرایشگرهای حرفه‌ای، موهای شما را با توجه به فرم و رنگ پوست صورتتان هایلایت می‌کنند.

استروبینگ مو دقیقا مثل کانتورینگ صورت عمل می‌کند. در کانتورینگ صورت با استفاده از برنزه کننده‌ها و سفید کننده‌ها می‌توان نقاطی از صورت را برجسته‌تر نشان داد. در استروبینگ موها هم با هایلایت کردن موی سر، صورت بهترین حالت خودش را نشان خواهد داد و استخوان بندی صورت، به زیباترین شکل ممکن نمود پیدا می‌کند. به زبان ساده می‌توان گفت هایلایت کردن مو به روش استروبینگ کمک می‌کند موهای شما، مکمل صورت شما شوند و زیباتر از آن چه هستید دیده شوید.

استروبینگ مو

تفاوت استروبینگ مو با تکنیک آمبره چیست؟

خیلی افراد تکنیک استروبینگ مو را با تکنیک آمبره اشتباه می‌گیرند. اما باید بگوییم این دو تکنیک کاملا با هم تفاوت داشته و نحوه اجرای آن‌ها متفاوت است.

آمبره و استروبینگ مو هر دو می‌توانند طیف تیره تا روشن روی موها ایجاد کنند که می‌توان گفت از این لحاظ شبیه به هم هستند، اما تفاوت آن‌ها در این است که در آمبره این طیف تیره تا روشن نظم خاصی دارد در حالی که در استروبینگ مو نظم وجود ندارد و سایه روشن موها را در هر قسمت می‌توانید ببینید.

در استروبینگ مو از دو پایه تیره‌تر و روشن‌تر از مو استفاده می‌شود که معمولا موها از بلوند تیره به سمت بلوند روشن می‌رود. این تکنیک موها را پرپشت نشان می‌دهد و برای افرادی که موی کم حجمی دارند گزینه بسیار مناسبی است.

استروبینگ مو برای صورت گرد

اول باید بگوییم صورت گرد به چه نوع صورت‌هایی گفته می‌شود؟ صورت گرد صورتی است که عرض و ارتفاع آن اختلاف چندانی با هم ندارند. در صورت‌های گرد، چانه و فک، معمولا گرد و بدون زاویه هستند. اگر شما هم صورت گردی دارید و می‌خواهید زیباتر به نظر برسید باید سعی کنید که صورتتان کمی کشیده‌تر شود. راه حل کشیده‌تر کردن صورت گرد هم این است که باید هنگام رنگ و هایلایت کردن موها، هایلایت‌ها را کمی در انتهای موها ایجاد کنید. علاوه بر این می‌توانید هایلایت‌های کمی هم روی موهای قسمت بالای پیشانی ایجاد کنید. این کار کمک می‌کند تا گونه‌های شما کشیده‌تر دیده شود. حواستان باشد در این روش مرز موهای پیشانی و گیجگاهی را هایلایت نکنید چون باعث گردتر دیده شدن صورت خواهد شد.

استروبینگ مو برای صورت بیضی و تخم مرغی

صورت‌های تخم مرغی یا بیضی شکل از نظر زیبایی شناشی، متعادل ترین و زیباترین حالت صورت هستند. در واقع این نوع صورت‌ها نیازی به کانتورینگ صورت و استروبینگ موها ندارند چون خودشان خوش فرم بوده و لازم نیست با انجام این کارها نقصی را رفع نمود. اما اگر شما صورت تخم مرغی دارید و دوست دارید تکنیک استروبینگ روی موهایتان انجام دهید می‌توانید زیر موهایتان را هایلایت کنید، این کار صورت شما را درخشان‌تر و زیباتر خواهد کرد. همچنین استروبینگ موهایی که در مجاورت گونه‌ها قرار می‌گیرند، هم می‌تواند زیبایی این نوع چهره‌ها را چندین برابر کنند.

استروبینگ موها برای صورت‌های قلبی شکل

صورت‌های قلبی شکل، همانطور که از نامشان پیداست شبیه قلب بوده که پیشانی پهن و چانه باریک و نوک تیزی دارند. این افراد بهتر است هایلایت‌ها را در اطراف چانه بزنند تا ظاهر صورت را کمی عریض‌تر نشان دهد.

استروبینگ مو برای صورت مربعی شکل

صورت مربعی فک بزرگ و زاویه دار دارد و عرض فک با طول پیشانی و ارتفاع صورت برابر است. برای متعادل کردن ظاهر این نوع صورت، هایلایت را باید خیلی یکنواخت در دو طرف صورت و گونه‌ها انداخت تا زوایای فک خیلی خودنمایی نکنند.

استروبینگ مو

چرا خرید رنگ مو از مو تن رو؟

مو تن رو را می‌توان بهترین فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی دانست چون بیش از نیم قرن تجربه دارد و در سال ۱۳۹۷ توانست تندیس «برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی» را از جشنواره وب و موبایل ایران دریافت کند. این فروشگاه برای جلب رضایت مشتریان سه اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است: تضمین اصالت کالا، مشاوره تخصصی و ۷ روز ضمانت بازگشت کالا. اگر با خواندن این مقاله تصمیم به هایلایت کردن موها و خرید رنگ مو باکیفیت و استاندارد گرفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این فروشگاه اینترنتی آرایشی را برای خریدتان انتخاب کنید تا هرگز از انتخابتان پشیمان نشوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی