English

با رپورتاژ آگهی بیشتر آشنا شوید

رپورتاژ انواع مختلفی دارد که مهم ترین آنها میتوان به رپورتاژ آگهی رسانه ای مثل رپورتاژ آگهی تلویزیونی؛ رپورتاژ آگهی نوشتاری در مجلات و روزنامه ها؛ رپورتاژ آگهی اینترنتی؛ در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها و ... اشاره کرد.

با رپورتاژ آگهی بیشتر آشنا شوید

به گزارش خبرگزاری موج، در تعریف رپورتاژ آگهی آمده است که رپورتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی خاصی است که یک شرکت یا سازمان برای دیده شدن برند یا برند سازی محصولات خود؛ به صورت بی طرف برای آن هزینه می کند. در این روش نوین تبلیغ مدیر تبلیغات برای ارائه محتوای متن محور خود هزینه ای را به سایت؛ مجله یا روزنامه پرداخت می کند.

تعریف دیگر رپورتاژ آگهی به شکلی از آگهی اطلاق می شود که در قالب گزارش ارائه شده باشد. یعنی مخاطبان تصور می کنند که با یک گزارش بی طرف روبرو هستند در حالی که آن چه می بینند؛ می شنوند یا می خوانند در حقیقت تلاشی سازمان یافته برای دیده شدن و کسب اعتماد مخاطب برای خرید یک محصول خاص است. اصطلاح رپورتاژ آگهی برای اولین باور در سال ۱۹۴۵ به ادبیات انتقادی رسانه ها افزوده شد و به دلیل اعتماد مخاطبان به رسانه ها؛ رپورتاژ آگهی ها می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

انواع رپورتاژ آگهی:

رپورتاژ انواع مختلفی دارد که مهم ترین آنها میتوان به رپورتاژ آگهی رسانه ای مثل رپورتاژ آگهی تلویزیونی؛ رپورتاژ آگهی نوشتاری در مجلات و روزنامه ها؛ رپورتاژ آگهی اینترنتی؛ در شبکه های اجتماعی و وبسایت ها و ... اشاره کرد.

مزیت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی چیست؟

در جهان آنلاین امروز نقش بسزایی که اینترنت در زندگی همه انسان ها دارد انکار ناپذیر است. بنابراین روش رپورتاژ آگهی اینترنتی یا رپورتاژ خبری یکی از بهترین شیوه های تبلیغات آنلاین در جهان محسوب می شود.در این روش محصول هدف شما به صورت مصاحبه یا متن یا گزارش در سایت های معتبر منتشر می شود. البته لازم به ذکر است که خرید رپورتاژ بایستی از یک سایت معتبر باشد.

اصولا در رپورتاژ آگهی ها کالاها و خدمات هدف شما به همراه عکس؛ مستند؛ فیلم یا صدا معرفی می شود. در رپورتاژ های اینترنتی علاوه بر موارد ذکر شده لینک هم قرار داده می شود که این به نوبه خود تاثیر زیادی در در ارتقا رتبه سایت در موتور های جستجو مثل گوگل می شود. و این یعنی بیشتر در معرض دید کاربران بودن.

ماهیت رپورتاژ آگهی ها مقداری با آگهی های معمولی تفاوت دارد. این نوع آگهی ها معمولا محتوا محور هستند و مطلب درآنها طولانی تر است که به بیان مزایای محصول شما می پرازد یا اینکه روایتی جذاب را تعریف می کند که اشاره به ویژگی های محصول شما دارد.

اعتبار و ارزش رپورتاژ آگهی ها چقدر است؟

چون رپورتاژ آگهی ها به صورت خبری منتشر می شوند بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب می کنند. از طرفی چون خبر در سایت های معتبر منتشر شده اعتماد مخاطب را نیز به دست می آورد. از طرفی این قبیل آگهی ها باعث افزایش مشتری می شود زیرا باعث افزایش رتبه سایت در گوگل و به دنبال آن افزایش بازدید از سایت می شود. دلیل آن چیست؟ زیرا در بخش هایی از متن یک یا چند کلمه کلیدی وجود دارد که به سایر تبلیغات دهنده ها لینک می شود. پس شما با خرید رپورتاژ کمک شایانی به رونق کسب و کار خود می کنید. می توانید برای خرید رپورتاژ از تیم تخصصی سایت تسمینو کمک بگیرید.

تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی ها:

معمولا متن رپورتاژ توسط شخصی از سازمان سفارش دهنده یا شرکت های تبلیغاتی یا یکی از گزارشگران همان رسانه نوشته می شود. پس از نگارش فضای مورد نیاز برای انتشار آنها خریداری  می شود. در مرحله آخر نیازمند به تایید شرکت قبل از چاپ و نشر رپورتاژ است.  با این حال توصیه می شود از یک نظر خارج از سازمان هم قبل از نشر استفاده کنید.

نکته مهم دیگر یکه حائز اهمیت است بی طرف بودن محتوا و ادبیات بکار رفته در متن است. هرچند این در باطن نوعی تبلیغ است و نکات منفی احتمالی محصول را پوشش نمی دهد. رپورتاژ آگهی ها بیشتر برای خدمات و محصولاتی کاربرد دارد که توضیح مفصل راجبه محصول باعث فروش بیشتر می شود. مثل محصولات آرایشی بهداشتی؛ مکمل های غذایی؛ آژانس های مسافرتی و محصولات غذایی و از این دست محصولات. بنابراین خرید رپورتاژ آگهی موثر و موفق در رشد کار شما تاثیر بسزایی دارد.

بک لینک چیست؟

به بیان ساده لینکی که از یک سایت به سایت دیگر وارد می شود بک لینک نام دارد. به عنوان مثال گفته می شود سایت الف به سایت ب لینک داده است و از طرف دیگر سایت ب از سایت الف بک لینک دریافت کرده است. در واقع کاربرانی که در سایت الف حضور دارند با کلیک بر روی این لینک از سایت الف خارج شده و وارد سایت ب می شوند. پس این لینک؛ لینک خروجی برای سایت الف و لینک ورودی برای سایت ب محسوب می شود.

تاثیر بک لینک بر سئوی سایت:

همان طور که گفته شد بک لینک ها کاربران اینترنت را از سایتی به سایت دیگر هدایت می کند. در  واقع بک لینک ها به منزله دریچه هایی برای حرکت کاربران در فضای اینترنت است. تصور کنید در یک حالت ده دریچه به سمت یک سایت باز شود با حالتی که هزار دریچه به سمت یک وبسایت باز شود؛ در کدام حالت کاربران ورودی به سایت دوم بیشتر خواهد بود؟

رپورتاژ آگهی

بنابراین بک لینک به جذب کاربران بیشتر و بیشتر برای یک وبسایت کمک می کند. خرید بک لینک قوی حتما تاثیر زیادی در تعداد بازدید کنندگان از سایت شما خواهد داشت.

یک وبسایت زمانی شانس برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو دارد که بازدید کننده های زیادی داشته باشد. رتبه هایی که گوگل به وبسایت شما می دهد تا حد بسیار زیادی به رفتاری که کاربران نسبت به سایت شما دارند بستگی دارد. به ازای هر کاربری که صفحات وبسایت شما را زیر و رو می کند یا بعد مدتی مجدد به وبسایت شما برمی گردد؛ گوگل رتبه سایت شما را افزایش می دهد. اما این تاثیر غیرمستقیم بک لینک بر سئو است. اول از همه باید توجه داشت که هیچ سایتی به یک محتوای تکراری یا فاقد ارزش لینک نمی دهد پس شما بایستی محتوای جذاب؛ جالب و جدید ارائه دهید تا بتوانید از سایت های معتبر بک لینک دریافت کنید. تاثیر اصلی و مستقیم بک لینک ها هم همین است. به همین دلیل گوگل هر بک لینک را به منزله یک رای مثبت در نظر می گیرد. رای مثبتی که سایت های معتبر و پرطرفدار به محتوای سایت شما می دهند و خیل کاربران را به سوی سایت شما روانه می کنند. هرچه رای های مثبت یک سایت بیشتر باشد؛ از اعتبار بیشتری برخوردار است و لیاقت رتبه بهتری در گوگل دارد. این همان تاثیر مستقیم بک لینک ها است. با خرید بک لینک قوی می توانید وبسایت خود را بیشتر درمعرض دید کاربران قرار داده و اعتبار کسب کنید.

نکته مهم: توجه داشته باشید در تهیه بک لینک ها کیفیت حرف اول را می زند و کیفیت بک لینک ضامن تاثیر آن در رشد بازدید وبسایت شما می باشد نه کمیت آن. اگر بک لینک در فضای مرتبطی منتشر نشود نه تنها نفعی ندارد بلکه نتیجه عکس هم خواهد داد. به عنوان مثال نباید از یک سایت آشپزی به یک سایت ورزشی بک لینک داد.

شما می توانید برای خرید بک لینک قوی و خرید رپورتاژ به پلتفرم قدرتمند و معتبر تسمینو مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه