English

راه اندازی سیاه چادرها در جاده ها واژگونی خودروها را کاهش داد

معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: یکی از مواردی که امسال برنامه ریزی شد و تاثیر مثبتی در کاهش حوادث ترافیکی داشت راه اندازی سیاه چادرهای عشایرها بود.

راه اندازی سیاه چادرها در جاده ها واژگونی خودروها را کاهش داد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سرهنگ سیروس حسن زاده معاون اجتماعی پلیس راهور در نشست خبری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: همکاری بین بخشی در این ستاد سبب گردید اتفاقات خوبی رقم زده شود.

وی با بیان اینکه موارد و مشکلاتی که در سفرها به وجود می آمد در جلسات ستاد خدمات سفر مطرح می شد، افزود: حضور دستگاه های مختلف در این ستاد سبب شد در مدت زمان کوتاهی موارد بررسی و مرتفع گردد.

معاون اجتماعی پلیس راهور بیان کرد: یکی از مواردی که امسال برنامه ریزی شد و تاثیر مثبتی در کاهش حوادث ترافیکی داشت راه اندازی سیاه چادرهای عشایرها بود.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در محورهای خراسان جنوبی یکی از مناطقی بود که با راه اندازی این سیاه چادرها  کاهش واژگونی خودرو ها را شاهد بودیم.

وی در خصوص بیشترین دلایل تصادفات در نوروز امسال، گفت: طبق بررسی های صورت گرفته علت تصادفات در نوروز امسال عدم توجه به جلو سبقت از چپ بود.

معاون اجتماعی پلیس راهور در خصوص حوادث ترافیکی که در طول مدت طرح نوروزی اتفاق افتاد، افزود: آمار پلیس مربوط به سر صحنه حادثه می باشد که شامل  ۸۷۸ نفر فوتی و ۲۱ هزار نفر هم مجروح می شود که 165 نفر آن مربوط به حوادث جاده ای درون شهری است.

حسن زاده افزود: بیشترین فوتی مربوط به استان های کرمان، فارس و سیستان بلوچستان بود. 

 

14 میلیون نفر از امامزادگان و بقاء متبرکه کشور بازدید کردند

حجت الاسلام سیدمحمد کاظم موسوی‌ مدیر کل امور فرهنگی سازمان اوقاف  نیز در این نشست اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته طرح آرامش بهاری را در تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاء متبرکه برگزار شد.

وی با بیان اینکه با توجه به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن طرح ضیافت الهی نیز برگزار شد، افزود: طرح  آرامش بهاری در دو هزارو 416 امامزاده و بقاء متبرکه برگزار شد که در این راستا بیش از ۱۴ میلیون نفر بار زیارت ثبت شد. 

  مدیر کل امور فرهنگی سازمان اوقاف با عنوان اینکه در 391 امامزاده امکان اسکان وجود داشت، بیان کرد: همچنین با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان در  ۸۴۳ امامزاده سفره ساده افطاری پهن شد.

موسوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، ایلام، لرستان استانهای برتر در اسکان زائران بودند، خاطر نشان کرد: امسال در حوزه زیارت اماکن اوقاف با رشد 5 درصد روبرو بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه