English

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

تاخیر در ورود به موقع واگن‌های مترو، همه را متضرر می‌کند/شهرداری خود را برای عید فطر آماده می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مایه تاسف است که ماه‌هاست از انعقاد قرارداد واگن‌ها گذشته، اما در داخل کشور موانعی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده است. قطعا این تاخیر همه را متضرر می‌کند.

تاخیر در ورود به موقع واگن‌های مترو، همه را متضرر می‌کند/شهرداری خود را برای عید فطر آماده می‌کند
به گزارش خبرگزاری موج

​، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز اصلاحیه مصوبه سال ۱۳۹۲ مبنی بر شرکت اعضای در کمیسیون‌های مختلف بررسی می‌شود، اظهار کرد: گرچه اعتراض کتبی صورت گرفت، تغییری انجام نشد و به همین دلیل امروز یک فوریت آن بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نرخ ورودی باغ پرندگان و همچنین نرخ ورود ماشین‌آلات به میادین میوه و تره‌بار تعیین خواهد شد، تصریح کرد: پرونده تعدادی از باغات نیز بررسی خواهد شد و همچنین نام‌گذاری تعدادی از معابر صورت خواهد گرفت.

چمران با بیان اینکه پیشنهادات زیادی آمده تا درباره خانه‌باغ‌ها تصمیم جدیدی گرفته شود، گفت: تلاش شهرداری این است که باغ‌های سبز را خریداری و به فضای سبز تهران اضافه کند. این روند پیش از آن نیز وجود داشته و ادامه دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه در خانه باغ‌ها، درختان خشک می‌شوند و به دلیل ضرر و آسیبی که مالکان می‌بینند درختان را به سمت خشکی می‌برند و به همین دلیل از داشتن فضای سبز محروم می‌شویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: کمیسیون معماری و شهرسازی، خدمات شهری و عمران پیشنهاداتی آماده کردند. امیدواریم طرح بدون ایراد یا کم ایراد ارائه شود تا باغات باقی بمانند و ساختمان‌ها نیز به‌طوری که به باغ و همسایگان آسیب نزند، ساخته شوند.

وی درباره آماده‌سازی شهر برای عید فطر، یادآور شد: اقداماتی برای عید نوروز انجام شده بود که برای عید فطر نیز هست؛ به هر شکل شهرداری خود را برای عید فطر می‌رساند و شهر را آماده خواهد کرد.

چمران با تاکید بر اینکه مایه تاسف است که ماه‌هاست از انعقاد قرارداد واگن‌ها گذشته، اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و هنوز به نتیجه نرسیده، گفت: تا امروز تایید فنی بر عهده مترو بوده است. امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه چه کسی نفع می‌برد نمی‌دانم، اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگوییم همه ضرر خواهند کرد.

وی افزود: به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند، این‌گونه کار را متوقف می‌کنند و باید پاسخگو باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه