English

فرمانده مرزبانی فراجا:

ارتقای توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانی در دستور کار است

به گفته فرمانده مرزبانی فراجا، با اجرای طرح هوشمند سازی توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانی ارتقا می‌یابد.

ارتقای توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانی در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمد علی گودرزی ظهر یکشنبه در مراسم معرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار کرد: مرزبانی برای حفظ امنیت گردشگران در سواحل شمال و جنوب کشور در نوروز برنامه‌های ویژه‌ای را دارد.

وی استفاده از ظرفیت‌های الکترونیک در سطح مرزها را یکی از برنامه‌های مهم مرزبانی عنوان کرد و ادامه داد: در سال آینده برنامه‌های خوبی در راستای اجرای طرح هوشمند سازی برای افزایش توان عملیاتی و اشراف اطلاعاتی اجرا می‌شود.
 
فرمانده مرزبانی فراجا از انجام اقدامات مؤثر در مرزها خبر داد و بیان کرد: از ریز پرنده‌ها، انواع پهبادها و رادارهای پیشرفته به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر استفاده می‌شود.
وی ادامه داد: در مناطق حساس کشور از سامانه‌های الکترونیکی، اپتیکی، فنس‌های هوشمند و مغناطیسی و حس گرها استفاده می‌شود تا شاهد هوشمندسازی در مرزها باشیم.
سردار گودرزی با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی همراه و همگام با طرح انسداد مرزها تصریح کرد: امید است طرح انسداد مرزها در کمتر از سه سال اجرا شود.
وی بیان کرد: دانشکده دریابانی در شمال کشور ایجاد می‌شود و ملوانان و ناخداهای باتجربه برای استفاده از شناورهای پیشرفته آموزش داده می‌شوند تا این نیروهای آموزش دیده با کمک تجهیزات به روز امنیت دریا و کشور را حفظ کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه