English

رئیس دانشگاه تهران:

هزینه قابل‌توجهی برای نگهداری فضای سبز دانشگاه تهران صرف می‌شود

رئیس دانشگاه تهران ابراز کرد: دانشگاه برای نگهداری فضای سبز هزینه قابل‌توجهی می‌پردازد، به‌ویژه در سال‌های اخیر که شاهد کمبود آب بوده‌ایم.

 هزینه قابل‌توجهی برای نگهداری فضای سبز دانشگاه تهران صرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، سیدمحمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران  همزمان با روز آموزش، پژوهش و فناوری در هفته منابع طبیعی، در حاشیه برنامه درختکاری در زمین‌های موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی، درختکاری در پردیس‌های گوناگون دانشگاه تهران در شهر تهران و همچنین در پردیس‌های دانشگاهی دانشگاه در شهرهای گوناگون کشور در حال انجام است.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اینکه عملیات غرس هزار نهال در زمین‌های متعلق به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران همزمان با هفته منابع طبیعی آغاز شد، بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی دانشگاه تهران پرداختن به مسئولیت اجتماعی است و یکی از موضوعاتی که دانشگاه تهران همواره به آن توجه داشته، بحث‌های زیست‌محیطی و توسعه فضای سبز در پردیس مرکزی و پردیس‌های دانشگاه در سراسر کشور است.

وی افزود: دانشگاه تهران بهترین فضاهای سبز شهر تهران را در اختیار دارد و هر ساله به مجموعه درختان کوی دانشگاه، پردیس مرکزی و پردیس شمالی دانشگاه افزوده می‌شود. دانشگاه برای نگهداری فضای سبز هزینه قابل‌توجهی می‌پردازد، به‌ویژه در سال‌های اخیر که شاهد کمبود آب بوده‌ایم. 

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: باوجود اینکه شهرداری تهران کمک‌هایی برای نگهداری فضای سبز انجام داده، اگر میزان آبی که برای نگهداری فضای سبز دانشگاه تهران خریداری شده را محاسبه کنیم، مبلغ قابل‌توجهی است که انتظار داریم شهرداری و نهادهای دیگر در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه