English

۴۰ کلید در کوله پشتی سارق

سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

40 کلید در کوله پشتی سارق
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: نهم اسفند ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 104 عباس اباد در محدوده خیابان "سهروردی" تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت تک سرنشین که راکب آن رفتار نامتعارف از خود نشان می داد مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه ماموران و استعلام از پلاک انتظامی موتورسیکلت نشان می‌داد، موتورسیکلت چندی قبل به سرقت رفته و سرنشین آن سارق حرفه‌ای است که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: راکب موتورسیکلت پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد و ماموران در نخستین‌گام با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح وسیله نقلیه مذکور را متوقف و موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ صادقی پور با بیان اینکه از کوله پشتی متهم 40 عدد کلید، یک عدد شاه کلید دست ساز، 3 عدد سوییچ موتور و دیگر آلات و ادوات سرقت کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت مذکور و دیگر سرقت‌های موتورسیکلت در سطح معابر تهران اعتراف کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد، متهم دارای سوابق متعدد کیفری بوده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه