English

اعضای پیکر شهید انتظامی حمله تروریستی گلزار شهدا کرمان اهدا شد

فرمانده انتظامی استان از شهادت سرهنگ دوم "محمدعلی ضیاالدینی" مامور پلیس راهور حمله تروریستی گلزار شهدا کرمان و اهداء اعضای پیکر این شهید انتظامی به بیماران نیازمند عضو خبر داد.

اعضای پیکر شهید انتظامی حمله تروریستی گلزار شهدا کرمان اهدا شد
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار ناصر فرشید گفت: یکی از ماموران انتظامی مصدوم شده در جریان حمله تروریستی 13 دی ماه گلزار شهدا کرمان  سرهنگ دوم "محمدعلی ضیاالدینی جمعی پلیس راهور مرکز استان بود که از چندین قسمت بدن دچار جراحت های عمقی شد و به رغم تلاش تیم های پزشکی و مراقبت های ویژه به جمع دیگر شهدای این حادثه تروریستی پیوست و از این پس از وی نزد عموم مردم و مجموعه خدوم انتظامی به عنوان چهارمین جان فدای دفاع از جان مردم یاد می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده عزیز این شهید و دیگر همرزمان مجموعه انتظامی بیان کرد: اعضای خانواده صبور این شهید انتظامی زمانی که از بازگشت به زندگی وی ناامید شدند خواستار اهدای اعضای پیکر این شهید انتظامی به بیماران نیازمند شدند که بلافاصله اقدامات مربوطه برای پیوند اعضا انجام گرفت و با این عمل خیرخواهانه خانواده شهید ضیاالدینی، چند شهروند نیازمند به پیوند عضو، مجددا سلامتی خود را به دست آوردند.

به گفته سردار فرشید زمان و مکان تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر پس از دیدار و دلجویی هایی که با خانواده وی در حال انجام است اطلاع رسانی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه