English

ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه آغاز شد

ثبت‌نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت اسفند سال ۱۴۰۲ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج

، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، در اجرای بند «ب» ماده ۴ آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مصوب ۲۷/۱۱/۱۳۹۷، اجرای قانون تسهیل صدور برخی مجوز‌های کسب و کار (مصوب ۱۴۰۱) و ماده ۵ این قانون و قانون استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، با توجه به شرح، شرایط و موارد زیر اقدام به برگزاری آزمون ورودی کارآموزی وکالت می‌کند.

تمام متقاضیان ثبت‌نام در آزمون وکالت در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه باید از روز چهارشنبه به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۲ تا روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۶ دی ۱۴۰۲ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی ثبت‌نام آزمون سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در پایان ثبت‌نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری کنند. ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و داوطلبان باید از طریق درگاه اینترنتی مذکور نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

متقاضیان در هنگام ثبت‌نام، حق انتخاب صرفاً یک استان (با اولویت داوطلبین بومی) جهت انتخاب حوزه قضایی محل خدمت را دارا هستند.

پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و متقاضیان واجد شرایط میبایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ ریال به صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام کنند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ برای مشاهده و چاپ روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه به تاریخ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بروی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

مدارک لازم جهت ثبت‌نام

داوطلبان لازم است تصویر اسکن شده عکس خود را در هنگام ثبت‌نام در سامانه بارگذاری کنند.

عکس پرسنلی با مشخصات زیر:

عکس ۴×۳ رنگی پرسنلی  تمام رخ با زمینه سفید که در سال ۱۴۰۲ گرفته شده باشد (با رعایت تمام شئونات اسلامی) و اندازه آن حداقل ۲۰۰ در ۳۰۰ تا حداکثر ۳۰۰ در ۴۰۰ پیکسل pixels با فرمت جی پگ jpg و حجم فایل ذخیرهشده آن نباید از ۱۵ کیلوبایت کمتر و از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد، تهیه نمایند. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حاشیه‌های اضافه عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، تأکید می‌شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا به اشتباه عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نشود. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی، فرد متقاضی به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و از ادامه مراحل آزمون توسط داوطلب جلوگیری خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه