English

قالیباف شهادت آتش نشان را تسلیت گفت

شهردار تهران شهادت آتش نشان ایثارگر را تسلیت گفت.

قالیباف شهادت آتش نشان را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، در پی شهادت یکی از آتش نشانان پایتخت محمدباقر قالیباف در اینستاگرام خود با انتشار مطلبی تحت عنوان «شهادت»؛ نوشت: بامداد امروز، جمعه ساعت ۱:۲۵ گروه نجات سه یکی از ایستگاه‌های آتش نشانی در غرب تهران عملیات امداد و نجات خود را در یک واحد مسکونی سه طبقه واقع در بلوار لاله آغاز کردند.

وی نوشت: ساختمان مشتعلی که همشهریان مان در آن، ساعات استراحت خود را سپری می‌کردند و در این عملیات امداد و نجات ۱۵ همشهری با جانفشانی آتش نشانان نجات پیدا کردند اما امدادرسانی به خانم ۸۹ ساله معلولی که در زیرزمین این ساختمان بیهوش بود، باعثشد چشمان نگران طاها و یاسین فرزندان دو و پنج ساله آتش نشان ۳۶ ساله گروه نجات و همسر گرامی‌اش همیشه به انتظار بماند.

قالیباف در ادامه این پست خود نوشت: علی قانع، مجاهدی که جان شریفش را بعد از ۱۱ سال خدمت صادقانه به خلق خدا در این عملیات تقدیم کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، یکی از فرزندان و خدمتگذاران مردم شریف ایران است که لحظه به لحظه برای آرامش مردم در فضایی به دور از جلوه گری به مجاهدت مشغولند.

شهردار تهران عنوان کرد: شهادت لباس زیبایی است که برازنده قامت فرزندان دلیر این مرز و بوم است و شهادت علی قانع این فرزند شریف ایران را به خانواده همرزمان و ملت ایران تبریک و تسلیت گفته‌ و برای این عزیز سرافراز از درگاه حضرت حق علو درجات را خواهانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه