English

دادستان کل کشور:

کاندیداهای انتخاباتی از محتوای تفرقه افکنانه و تهمت زدن به رقبا خودداری کنند

حجت الاسلام والمسلمین محدی آزاد بر ضرورت پرهیز کاندیداها از اقدامات تفرقه افکنانه در انتخابات پیش رو تاکید می کند و به جای آن بر پیشبرد پیشرفت نظام اسلامی مبتنی بر صداقت، حقیقت و آمار تمرکز دارد. دادستانی به هرگونه تهمت یا افترا در طول دوره مبارزات انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

کاندیداهای انتخاباتی از محتوای تفرقه افکنانه و تهمت زدن به رقبا خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمودی آزاد در مراسم معارفه و معارفه دادستان بندرعباس بر ارتقای فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی از همه افراد در مناصب خواست تا دستاوردهای نظام اسلامی را به مردم معرفی و وقایع مهم انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی با اشاره به جنایات جاری در غزه، نسبت به قربانی شدن کودکان بی گناه بدون دسترسی به درمان های پزشکی مناسب توسط بمب های آمریکایی ابراز نگرانی کرد.

دادستان کل کشور با بحث و بررسی تلاش های کشورهای غربی برای جلوگیری از گسترش اسلام و تضعیف ارزش های دینی، نقش جمهوری اسلامی را به عنوان سنگری برای حفظ مبانی دینی و اخلاقی در جامعه برشمرد. وی تاکید کرد که اسلام از مقاومت در برابر چنین تلاش هایی حمایت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین محدی آزاد در رابطه با انتخابات پیش رو از کاندیداها خواست از تفرقه افکنی خودداری کنند. وی بر لزوم ارائه دستاوردهای نظام بر اساس داده های دقیق و ترویج صداقت و صداقت از طریق تبلیغات مناسب توسط نامزدها تاکید کرد.

دادستان کل کشور همچنین نسبت به تهمت، تخریب و هتک حیثیت مخالفان هشدار داد و اظهار داشت: در جریان انتخابات با این موارد به صورت جدی توسط دادستانی برخورد خواهد شد.

محمدی آزاد در خصوص استفاده از بسترهای مجازی به مشارکت مثبت آنها در زمینه های مختلف از جمله پژوهشی و آموزشی اشاره کرد. با این حال، او نسبت به نادیده گرفتن چالش ها و جنبه های منفی مرتبط با این فضاهای دیجیتال هشدار داد.

وی با تاکید بر مسئولیت دولت در جهت پرورش ارزش های اخلاقی در جامعه، بر ضرورت ایجاد فضایی که موجب تسهیل رشد فضایل می شود، تاکید کرد. وی همچنین بر اهمیت دادن به دانش آموزان برای پرورش استعدادهای نهفته خود تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه