English

فرماندار تهران:

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران افزایش ندارد

فرماندار تهران با اشاره به اینکه نرخ کرایه هر سه حوزه حمل و نقلی مطابق قبل است تاکید کرد: کرایه‌ها همانند قبل است و از مهر ماه، هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شامل تاکسی، اتوبوس و مترو نخواهیم داشت.

نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران افزایش ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، احمد قیومی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل جهت مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است افزود: استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودرو شخصی را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: هیچ گونه افزایشی را در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نداشته و ناوگان بهسازی شده در هر سه حوزه تاکسی ، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تاکید کرد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل و نقلی برای دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان بوده و حمل و نقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود. همچنین شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست‌ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه