English

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

برخورد با رانندگان تاکسی خطی "دربستی"/شهروندان تخلفات را گزارش دهند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: با رانندگانی که در خطوط تاکسیرانی مبادرت به جابه‌جایی مسافران به‌صورت دربستی داشته باشند، برخورد می‌شود.

برخورد با رانندگان تاکسی خطی "دربستی"/شهروندان تخلفات را گزارش دهند

به گزارش خبرگزاری موج قم، قاسم طالبی در گفتگویی پیرامون گلایه شهروندان از برخی رانندگان تاکسی‌های خطی که فقط به دنبال مسافران دربستی هستند اظهار داشت: تاکسی‌های به‌هیچ‌عنوان نباید جابه‌جایی مسافران به‌صورت دربستی را در دستور کارشان داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه می‌بایست این رانندگان در خطوط‌ خودشان مشغول به فعالیت باشند تصریح کرد: چنانچه شهروندان هر خطی احساس کردند که رانندگان تاکسی به‌صورت دربستی می‌روند، هماهنگی لازم را با سازمان تاکسیرانی داشته باشند.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات، آن را با شماره تلفن 137 و 36628800 واحد نظارت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند که پس از تماس و ارائه گزارش به‌صورت جدی، این خطوط بررسی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با رانندگانی که در خطوط تاکسیرانی مبادرت به جابه‌جایی مسافران به‌صورت دربستی داشته باشند برخورد می‌شود ابراز کرد: این سازمان در اسرع وقت به شکایات و گزارش‌ها مبنی بر تخلفات رانندگان رسیدگی می‌کند، ضمن اینکه به‌صورت تیم غیر محسوس نیز این خطوط کنترل می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه