English

نصب دستگاه کارت‌خوان در تمامی تاکسی‌های قم تا پایان سال

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تجهیز تمامی تاکسی‌ها به دستگاه کارت‌خوان تا پایان امسال خبر داد.

نصب دستگاه کارت‌خوان در تمامی تاکسی‌های قم تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های شهر قم در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های کارت‌خوان به صورت رایگان بر روی تاکسی‌ها نصب می‌شود گفت: برای نخستین بار به صورت آزمایشی، دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های خط بازار- ۱۹ دی نصب شد و در این مدت استقبال مردم مناسب بوده و تعداد تراکنش‌های این خط قابل‌توجه است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در مرحله دوم بر روی تاکسی‌های خطوط اطراف میدان جانبازان هم دستگاه کارت‌خوان نصب می‌شود افزود: بعد از نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های میدان جانبازان، بلافاصله نصب این دستگاه‌ها بر روی تاکسی‌های دیگر شهر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: در شش‌ماهه دوم امسال، شاهد نصب دستگاه‌های کارت‌خوان بر روی تمامی تاکسی‌های خطوط و گردشی باشیم تا مشکلات پرداخت نقدی که هم برای مسافران و هم برای رانندگان وجود داشت برطرف شود.

نیک در ادامه بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافران قرار دارند و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

نیک افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت خود را با سامانه ۱۳۷ و یا با تماس با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی مطرح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه