English

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد؛

اراضی عباس‌آباد را در آینده نزدیک تبدیل به کانون فن‌آوری و نوآوری می‌کنیم

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد گفت: هوشمند‌سازی، نوآوری و ایجاد خانه‌های خلاق از اهداف ما است تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

اراضی عباس‌آباد را در آینده نزدیک تبدیل به کانون فن‌آوری و نوآوری می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری اراضی عباس آباد، امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در نشستی صمیمانه با اهالی رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یک فرق جدی میان مناطق مختلف شهری و اراضی عباس‌آباد وجود دارد و آن تمیز بودن اراضی عباس‌آباد است.

وی افزود: در اسناد بالادستی اراضی عباس‌آباد و این مجموعه گردشگری آمده که تمامی فعالیت‌ها برای آینده شهر و شهروندان باشد تا بتواند اثر مثبتی داشته باشد و در اینباره برنامه‌ریزی‌های جدی نسبت به گذشته انجام شده است.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری اراضی عباس آباد ، با بیان اینکه تفاوت و نگاه خاصی نسبت به اراضی عباس‌آباد و دیگر مناطق گردشگری شهر تهران وجود دارد، اظهار داشت: برای این موضوع سعی کردیم ابعاد مختلف اراضی  و خدمات انجام شده را از طریق رسانه‌ها هر چه بهتر معرفی کنیم.

وی گفت: سه پروژه در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و فعالیت‌های عمرانی آنها به سرعت در حال انجام است و به گفته مدیران شهرداری پروژه پارکینگ فرهنگ دو سوم پروژه‌های شهر تهران را در بر می‌گیرد.

حجازی افزود: پروژه خانه موسیقی نیز تا سه ماهه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گفته حجازی، اراضی عباس آباد همواره مورد حمایت شهردار تهران است. در هر صورت نگاه به فضای اراضی عباس آباد به یک نگاه بهره‌برداری تبدیل شده است و یکی از اتفاقاتی که اراضی عباس آباد در نگاه ملی به آن پرداخته می‌شود ارائه خدمات مطلوب به مردم است‌.

وی در ادامه بیان داشت: در حوزه گردشگری در یک ماه آینده خدمات خوبی را به مردم ارائه خواهیم داد و در همین موضوع تاکید شهردار به گردشگری یکپارچه است و اراضی عباس آباد نیز مسثتنی نیست.

حجازی بیان داشت: با تفاهماتی که با معاونت علمی داریم اراضی عباس آباد به کانون نوآوری و فن‌آوری تبدیل می‌شود و بحث فناوری را دنبال می‌کند. همچنین هوشمند سازی و نوآوری و خانه‌های خلاق در دست اقدام است تا بتوانیم مطلوب‌ترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه