English

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد؛

افتتاح سه پروژه در اراضی عباس‌آباد در دست اقدام است

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از افتتاح سه پروژه در مجموعه اراضی عباس آباد طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: سه پروژه پارکینگ طبقاتی فرهنگ، خانه موسیقی و تصفیه خانه دریاچه هنر در مجموعه اراضی عباس آباد طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح سه پروژه در اراضی عباس‌آباد در دست اقدام است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج؛ محمدرضا معصوم بیگی صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مرداد در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه‌های در دست اقدام گفت:  سه پروژه پارکینگ طبقاتی فرهنگ، خانه موسیقی و تصفیه خانه دریاچه هنر در مجموعه اراضی عباس آباد طی ماه های آینده به بهره برداری خواهند رسید.
وی در ادامه افزود:  شرکت نوسازی اراضی عباس آباد از پرسابقه ترین شرکت‌های شهرداری تهران است.
معصوم بیگی تکمیل و ساخت پروژه پارکینگ فرهنگ را به دلیل استقبال شهروندان از آن عنوان کرد و گفت:  در یک مرحله آغاز و حدود ۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پس از آن متوقف شده بود که گودبرداری موجود خطراتی را برای همسایگان در بر داشت.
معصوم بیگی ادامه داد: در دوره جدید مصوبات لازم اخذ و با رفع مشکلات از ابتدای سال جاری این بزرگترین پارکینگ طبقاتی در تهران با وسعت ۱۳۵ هزار متر مساحت بنا بار دیگر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون فنی و اجرایی شرکت نوسازی اراضی عباس آباد بیان داشت: پارکینگ طبقاتی فرهنگ  ۲۶۰۰ خودرو ظرفیت دارد و در حال حاضر ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی را پشت سر گذاشته است.
وی گفت: به این ترتیب ۷۰۰ محل پارک خودرو از این پارکینگ طبقاتی تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. همچنین با بهره برداری از این فاز از پارکینگ فرهنگ مراجعین به راحتی می‌توانند خودروی خود را پارک کنند.
وی با اشاره به اینکه در این مجموعه ۳۵۰ نفر مشغول به کار هستند، گفت: برآورد هزینه نهایی پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. در حال حاضر ۳۶ میلیارد تومان صورت وضعیت پروژه پارکینگ طبقاتی فرهنگ تأیید و پرداخت شده است.
تصفیه خانه دریاچه هنر
معصوم بیگی در بخشی دیگر از این بازدید در خصوص دریاچه هنر گفت: مقرر بود که این دریاچه دارای تصفیه خانه باشد اما مناقصات برای اجرای این پروژه متقاضی نداشت.
وی ادامه داد: در دور جدید پیمانکار برنده مناقصه انتخاب و عملیات اجرایی آغاز شد. مدت قرارداد این پروژه ۱۲ ماه است و ۴۳ میلیارد تومان برآورد هزینه پروژه است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی را پشت سر گذاشته است، گفت:  در ساخت این تصفیه خانه آخرین تکنولوژی روز به‌کار رفته است.

به گفته وی، باغ نمایش و پروژه سرباز وطن مربوط به یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی نیز  در محدوده اراضی عباس آباد در دست طراحی است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه